Nieuwe rage?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Steeds vaker tref ik alvast een aankondiging aan de moderators aan in een post:
Bijvoorbeeld:

/no flame intended

.(no flame).

Nee, dit is geen flamebait, gewoon een hersenspinsel.

Wat moet je hier nu mee? Je zou kunnen zeggen dat dit een gevolg is van de bar slechte moderaties af en toe. Mensen geven nu al expliciet aan hoe hun posting geinterpreteerd moet worden om geen incorrecte moderatie te krijgen.
Beetje weinig vertrouwen in de goede afloop en/of nog nooit van TMF gehoord...
dit is geen flamebait, gewoon een hersenspinsel. ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Lijkt mij eerder een poging te kunnen flamen zonder ervoor gestraft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Nou, meestal zijn het geen echte flames. Het zijn vaak serieuze postings die een beetje on-the-edge lijken, een kritische noot over AMD in een AMD draad is vaak een mooi voorbeeld. Zal er morgen nog eens een gaan zoeken, nu :z:Z:z:Z:z

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn natuurlijk een aantal mogelijkheden:

- de betreffende persoon heeft in dat geval de ervaring dat de soort opmerking die hij wil plaatsen veelal als Flame beoordeeld worden

- hij dekt zich bijvoorbaat in

Tja, een goede lezer/modder beoordeeld inhoudelijk en laat zich (hopelijk) niet foppen door de aanhef "no flame intended"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:40

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja.

Ik zie ze wel vaker inderdaad.

Vaak is het ook daadwerkelijk geen flame, maar zijn ze bang dat ze die beoordeling krijgen door de methode waarmee ze hun posting "presenteren".

En je ziet ze er inderdaad ook bij waar bij ze dat gebruiken om wel gewoon te flamen.

Mijn idee : Lees alsof het er niet staat, en gewoon modden zoals je anders ook zou doen.

Deze is bijvoorbeeld best wel makkelijk te doorzien (spontaan door mijzelf verzonnen :P ) :

------------------------

[No-flame-intended-modus]

Intel zuigt gewoon grote tijd, AMD roeleert lekker toch wel ! :9~

[\No-flame-intended-modus]

-------------------------

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Toch is het niet zo heel gek, ik post zelf ook soms wel wat te minded naar een kant, gewoon om te laten zien dat dat ook kan.
(dus vaker richting intel dan richting Amd :P)
Maar het is dan toch wel prettig als je niet meteen een flamebait naar je hoofd geslingerd krijgt, zeker als er 1 mongool is (en dit meen ik zo grof) die gewoon Intel in een Amd thread ziet staan en flaimbait geeft en er komt nog iemand die denkt, hee, flaimbait, ik doe mee, dan komt je misschien redelijk post gewoon bij het afval.

Moet wel toegeven dat je vaker ziet dat mensen lekker flaimen en daarvoor idd. hun excuses meteen aanbieden. (Nieuw topic: Trends op Tweakers :) )
Pagina: 1