Heren en dames, ik zit met een groot dilemma na een x-tal laptop overal en nergens te hebben doorgenomen.
Sinds ik een nieuwe laptop nodig heb ben ik op zoek gegaan naar een laptop van tussen de 14" en 15,6" die zonder problemen een HD film kan afspelen ook op mijn tv. Ik mijn latop zeg maar inzetten als mediaplayer. Daarom heb ik tijdens mijn zoektocht de optie HDMI mee laten wegen.
Een zwaar meewegende factor is het feit dat ik er max 600 euro voor over heb.
Prima, genoeg latops als resultaat terug. Maar na gesprekken bij de bekende computerzaakjes heb ik het advies meegekregen dat als ik bovenstaande wil bereiken er minimaal een i3 processor in moet zitten en een dedicated video kaart. Kortom een probleem. geen laptop meer te vinden die aan mijn eisen voldoet. Vooral mijn budget gooit roet in mijn eten. ;-)
Klopt bovenstaand advies?
Welke specs heb ik minimaal nodig?
Iemand een idee qua laptop?
Is Packard Bell (aka Packard HELL) tegenwoordig nog een optie?
Sinds ik een nieuwe laptop nodig heb ben ik op zoek gegaan naar een laptop van tussen de 14" en 15,6" die zonder problemen een HD film kan afspelen ook op mijn tv. Ik mijn latop zeg maar inzetten als mediaplayer. Daarom heb ik tijdens mijn zoektocht de optie HDMI mee laten wegen.
Een zwaar meewegende factor is het feit dat ik er max 600 euro voor over heb.
Prima, genoeg latops als resultaat terug. Maar na gesprekken bij de bekende computerzaakjes heb ik het advies meegekregen dat als ik bovenstaande wil bereiken er minimaal een i3 processor in moet zitten en een dedicated video kaart. Kortom een probleem. geen laptop meer te vinden die aan mijn eisen voldoet. Vooral mijn budget gooit roet in mijn eten. ;-)
Klopt bovenstaand advies?
Welke specs heb ik minimaal nodig?
Iemand een idee qua laptop?
Is Packard Bell (aka Packard HELL) tegenwoordig nog een optie?
[ Voor 3% gewijzigd door DaLuca op 09-08-2010 20:15 ]
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...