Entertainment laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Heren en dames, ik zit met een groot dilemma na een x-tal laptop overal en nergens te hebben doorgenomen.

Sinds ik een nieuwe laptop nodig heb ben ik op zoek gegaan naar een laptop van tussen de 14" en 15,6" die zonder problemen een HD film kan afspelen ook op mijn tv. Ik mijn latop zeg maar inzetten als mediaplayer. Daarom heb ik tijdens mijn zoektocht de optie HDMI mee laten wegen.
Een zwaar meewegende factor is het feit dat ik er max 600 euro voor over heb.

Prima, genoeg latops als resultaat terug. Maar na gesprekken bij de bekende computerzaakjes heb ik het advies meegekregen dat als ik bovenstaande wil bereiken er minimaal een i3 processor in moet zitten en een dedicated video kaart. Kortom een probleem. geen laptop meer te vinden die aan mijn eisen voldoet. Vooral mijn budget gooit roet in mijn eten. ;-)

Klopt bovenstaand advies?
Welke specs heb ik minimaal nodig?
Iemand een idee qua laptop?

Is Packard Bell (aka Packard HELL) tegenwoordig nog een optie?

[ Voor 3% gewijzigd door DaLuca op 09-08-2010 20:15 ]

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:48

Nikeo

Jawelles

Als je je laptop alleen maar wilt gebruiken als mediaplayer kun je ook wel 400 euro in je zak laten. Daar heb je wel mediaplayers voor.

Een laptop speelt al gauw HD materiaal en daar hoef je echt geen i3 voor te hebben. Als je de berekeningen laat doen door de grafische kaart in bijv. mediaplayer classic red je je al snel.

In de pricewatch vind ik op deze manier al makelijk 20+ laptops, als je enkel zoekt op een aparte grafische kaart. Zoek hierbij een laptop met de snelste processor (zag al een T6600 met een hd5xxx serie videokaart voor nog geen 550 euro) en dan heb je er 1 die prima aan je eisen voldoet

Pricewatch

[ Voor 21% gewijzigd door Nikeo op 10-08-2010 08:14 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica