Hallo,
Woensdag/Donderdag krijg ik mijn Samsung Galaxy S i9000 die ik bij een KPN abonnement heb gekregen, natuurlijk heb ik al het een en ander gelezen op GoT. Maar ik zit nog met een vraagje:
In het topic over Rooten staat:
Ik wil graag geen/zo min mogelijk risico nemen met het flashen/rooten/upgraden van software. Nu heb ik een iPhone en daar was het mogelijk om de mobiel te herstellen ook al was hij softwarematig helemaal kapot. Is dat ook zo bij de Galaxy S?
Bij voorbaat dank,
ObAt
Woensdag/Donderdag krijg ik mijn Samsung Galaxy S i9000 die ik bij een KPN abonnement heb gekregen, natuurlijk heb ik al het een en ander gelezen op GoT. Maar ik zit nog met een vraagje:
In het topic over Rooten staat:
Dit vind ik erg jammer, ik weet namelijk niet als mijn mobiel een Simlock heeft, het lijkt mij van wel aangezien hij met een abonnement verkocht is. En is het perse nodig dat de mobiel simlock vrij is? Of is het niet op een of andere duistere manier mogelijk om op de mobiel Android 2.2 Froyo te zetten ook al heeft hij een simlock?- De Samsung Galaxy S mag geen simlock hebben.
Ik wil graag geen/zo min mogelijk risico nemen met het flashen/rooten/upgraden van software. Nu heb ik een iPhone en daar was het mogelijk om de mobiel te herstellen ook al was hij softwarematig helemaal kapot. Is dat ook zo bij de Galaxy S?
Bij voorbaat dank,
ObAt
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG