Toon posts:

Acer Aspire 7552g laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor de gamers onder ons en aangezien ik nog geen review heb gevonden van de acer aspire laptop post ik deze even. geef jullie mening is dit een geschikte laptop om zeker 3 a 4 jaar voort te gaan voor de nieuwste games en films en editing werk voor filmpjes.

Of zijn er betere laptops?

http://www.kaosgaming.nl/1384/review-de-acer-aspire-7552g

Volgens mij een beuker van een laptop

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 19:48 ]

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:27
Aight... En nu?!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de gamers onder ons is het mischien wel een leuke apperaat toch?

aangezien ik ook geen andere review heb gezien erover. denk post hem even.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 19:46 ]

• plofkip
Misschien begrijp je me verkeerd; wat is het doel van dit topic? Maak eens een fatsoenlijke topicstart zou ik zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
kipusoep schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:46:
Misschien begrijp je me verkeerd; wat is het doel van dit topic? Maak eens een fatsoenlijke topicstart zou ik zeggen?
oke mijn excuses! heb de topic aangepast ben benieuwd over de meningen. of dit de beste laptop is momenteel of er betere zijn?

• plofkip
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:49:
[...]

oke mijn excuses! heb de topic aangepast ben benieuwd over de meningen. of dit de beste laptop is momenteel of er betere zijn?
Dat ziet er al wat beter uit :)

Ziet er inderdaad goed uit, zal wel niet de beste laptop op het moment zijn, maar daar kun je zeker wel een paar jaar mee vooruit!
Wil je de beste laptop vinden? Ga naar pricewatch --> laptops --> sorteren op prijs van hoog naar laag en kijk naar de bovenste laptops ;)

Verwijderd

Topicstarter
kipusoep schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:58:
[...]

Dat ziet er al wat beter uit :)

Ziet er inderdaad goed uit, zal wel niet de beste laptop op het moment zijn, maar daar kun je zeker wel een paar jaar mee vooruit!
Wil je de beste laptop vinden? Ga naar pricewatch --> laptops --> sorteren op prijs van hoog naar laag en kijk naar de bovenste laptops ;)
Ah dat wist ik nog niet hehe ben zelf niet zn computer expert ik ga af van meningen maar zal eens pricewatch eens bekijken. tnxs kipusoep!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hier hebben we een speciaal topic voor: [NBBG Aanschaf] Gamenotebook december 2009

Slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.