Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een T-Mobile prepaid simkaart zonder een abbonement of iets dergelijks.
Nu heb ik het momenteel zo ingesteld dat als ik na 15 seconde een gesprek niet opneem het doorgestuurd wordt naar een vast telefoonnummer. Deze methode kost echter beltegoed want ieder gesprek dat doorgestuurd wordt, wordt gezien als een gesprek.
Is het mogelijk om telefoontjes, het liefst na een X aantal seconde, automatisch en gratis door te sturen naar een vast nummer?

Ik ben bereid van provider te wisselen of een goedkoop abbonement ergens te nemen zolang ik dit nummer maar kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:38
Dimby schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:37:
Hallo allemaal,

Ik heb een T-Mobile prepaid simkaart zonder een abbonement of iets dergelijks.
Nu heb ik het momenteel zo ingesteld dat als ik na 15 seconde een gesprek niet opneem het doorgestuurd wordt naar een vast telefoonnummer. Deze methode kost echter beltegoed want ieder gesprek dat doorgestuurd wordt, wordt gezien als een gesprek.
Is het mogelijk om telefoontjes, het liefst na een X aantal seconde, automatisch en gratis door te sturen naar een vast nummer?

Ik ben bereid van provider te wisselen of een goedkoop abbonement ergens te nemen zolang ik dit nummer maar kan houden.
Nee, doorschakelen vanaf een mobiele telefoon kost altijd geld (of minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is iets wat je met een beetje onderzoek zelf ook had kunnen beantwoorden, daarom gaat dit topic op slot. De volgende keer aub iets meer onderzoek plegen voordat je een topic opent.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.