IK heb zelf sinds 2 weken een Creative Zen Style 300 audioplayer. Laatst wilde ik hem aansluiten op mijn Trust SP-2986Bi speakerdock met behulp van de bij de dock megeleverde audiokabel. Toen ik de kabel unpluggde, bleef het puntje van de jackplug zitten. Tot nu toe heb ik met mijn oordopjes nog nooit gemerkt dat de mp3 speler veel weerstand bood bij het uittrekken van de plug.
Met een pincet is dit plugje er niet uit te halen. Zowel de speakerdock als de mp3speler zitten nog in de garantie. Ik had een mailtje naar Trust gestuurd, waarin ik vroeg wat ik moest doen, aangezien Trust mij een brakke audioplug geleverd heeft. Met het volgende antwoord:
Kan dit ook als ik de rest van het audiokabeltje niet meer heb?
Alsvast bedankt.
Met een pincet is dit plugje er niet uit te halen. Zowel de speakerdock als de mp3speler zitten nog in de garantie. Ik had een mailtje naar Trust gestuurd, waarin ik vroeg wat ik moest doen, aangezien Trust mij een brakke audioplug geleverd heeft. Met het volgende antwoord:
Deze meneer l*lt uit zijn nek natuurlijk. Ik heb een assesoire van hun op de juiste wijze gebruikt, en het ging defect. Daarnaast zeggen ze dit op hun site (let op tweede bullit). Op zijn minst zijn ze verplicht mijn kabel te repareren, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet zo. Kan ik de kosten van het herstel van mijn mediaspeler verhalen op Trust, en hoe?Geachte heer Uwland,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas kunnen wij u niet verder helpen.
De Portable Sound Station for iPod SP-2986Bi is alleen getest en geschikt voor de Apple Ipod en is niet geschikt voor overige merken MP3 spelers.
Excuses voor het door u ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
Kan dit ook als ik de rest van het audiokabeltje niet meer heb?
Alsvast bedankt.
[img]error.jpg[/img]