Video converter voor iPod touch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
kben op zoek naar een gratis, goede en snelle video converter voor de itouch.
die ook de functie heeft om filmpjes aan elkaar te converteren naar 1 bestand.
ik gebruik nu een gekraakte versie van anydvdconverter maar die start niet meer op omdat hij een bestand niet kan vinden. (kheb echt alles al geprobeert om t te verhelpen).
weet iemand een gele goede snelle en gratis converter. of een goede anydvdconverter.
alvast bedankt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Zelf maak ik gebruik van AirVideo. Vanuit deze app kan ik de films die op mijn PC staan bekijken op mijn Ipod. AirVideo bied de mogelijkheid om voor live convert te kiezen. En is het niet eens nodig om je filmpjes te converteren naar een ander formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
Ik gebruik meestal Handbrake.
De profielen zijn al ingesteld en je hoeft alleen maar je device te selecteren.
Heel simpel en je kan hem op Windows, OSX en Linux gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
Airvideo gaat via internet en dat is niet zo handig want ik heb geen wifi (nog niet), handbrake klinkt veelbelovend en ik ben er al mee bezig!
BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
HANDBRAKE is geweldig!!!!!!
BEDANKTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
tvangansewinkel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:09:
kben op zoek naar een gratis, goede en snelle video converter voor de itouch.
die ook de functie heeft om filmpjes aan elkaar te converteren naar 1 bestand.
ik gebruik nu een gekraakte versie van anydvdconverter maar die start niet meer op omdat hij een bestand niet kan vinden. (kheb echt alles al geprobeert om t te verhelpen).
weet iemand een gele goede snelle en gratis converter. of een goede anydvdconverter.
alvast bedankt! 8)7
Deze gebruik ik gewoon netjes gratis http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/ Van dezelfde maken als je illegale software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
tvangansewinkel, alsnog welkom op GoT :w

We verwachten hier wat eigen inzet, zie ook Het algemeen beleid. Dat betekent dat je aangeeft wat je zelf al hebt gevonden. Maar ook dat je probeert om een duidelijke startpost te maken. Je hoeft niet na elke regel op enter te drukken (het forum heeft automatische regelafbreking). En het leest ook prettiger als je hoofdletters en komma's gebruikt, niet alleen punten. Daarbij wordt ook het overdreven gebruik van capslock en uitroeptekens niet echt gewaardeerd. Tot slot heb je het in je startpost over een gekraakte versie. Op GoT gaan we je natuurlijk niet helpen met warez.

Ik zal dit topic openlaten, maar let hierop in het vervolg!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1