Als ik mijn PC opstart dan staat er een waarschuwing (na inloggen in windows) die zegt dat de module mist van dgusp.dll. Ik kan hier op GOT en via Google echt helemaal niets vinden over zo'n dgusp.dll bestand. Kan iemand hier mij helpen hoe ik die foutmelding weg kan halen?
Ik kan ook niks vinden over dit bestand, hoogstwaarschijnlijk is dit een onderdeel van een virus / trojan. Ik zou maar eens een virusscan over je computer laten gaanVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:55:
Als ik mijn PC opstart dan staat er een waarschuwing (na inloggen in windows) die zegt dat de module mist van dgusp.dll. Ik kan hier op GOT en via Google echt helemaal niets vinden over zo'n dgusp.dll bestand. Kan iemand hier mij helpen hoe ik die foutmelding weg kan halen?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat kun je zelf ook toch?Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:55:
Kan iemand hier mij helpen hoe ik die foutmelding weg kan halen?
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waar je opstartitems terug kan vinden op je PC en met welke tools je dat kan doen. En dat is prima terug te vinden.
Met alleen 'help ik heb een foutmelding' en verder niks laat je niet echt zien dat je zelf wat uitgezocht hebt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()