Toon posts:

P3 450 overclocken??????

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoever kan ik mijn P3 450 overklocken met mijn standaart cooler?? en waar kan ik mijn temp zien van mijn processor kan niet in mijn bios daar staat niets!!

Greetzzz.

Verwijderd

Als je je kast open laat staan, dan kan het makkelijk op 504 draaien met die standaard cooler.

Joey

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik heb 'm tot 558 gekregen zonder extra koeling. Ik heb nu bezig met wat meer fans en betere airflow zodat ik heb op 600 kan krijgen.
Je moet gewoon maar proberen waarmee hij nog boot en een beetje een zware applicatie draait (zoals Q3A).

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zit nu op 558 even stabiel als op 450...binnenkort maar eens een ander koelertje bestellen en op naar de 600 >:)

Verwijderd

DE search optie is soms ook handig

• The Slicer
  • Laatst online: 01-08 11:59
Kijk ff welke cpu je hebt. Een uit Costa Rica met 3,6ns cache of een uit Maleisië met 4ns cache. De eerste is uiteraard beter te overklokken. Dit 'zou' namelijk een ondergeklokte 600MHz zijn....

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Er zijn ook nog P3 450's uit de Filippijnen...onder andere de mijne...

Hoe weet ik wat voor cache geheugen ik heb? Zijn daar databases voor of kan ik dat testen?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijne komt uit Malay, is dat een afkorting van maleisie in het engels??

Mijn draait lekker op 600Mhz met 250Mhz cache de ns weet ik niet maar denk 4ns

De cache kun je weten door:

1. al dat verpakingen van je CPU af te slopen totdat je een "naakte" pcb hebt en dan de cache chips te lezen.

2. Met een 1 of andere progje ofzo.

ReseT

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• The Slicer
  • Laatst online: 01-08 11:59
je kan op de cartridge zien welke L2-cache je hebt. Na het type nummer staat 225 (4ns) of 250 (3,6ns). Je hoeft m dus niet open te slopen.... ;)
Pagina: 1