ik zit met een pc te klote, maar krijg t niet aan. bij de moederbord brand t groen lampje, dus druk op de power knop. dan draaiende ventilatoren enz. 1 sec en dan draaien ze uit. maar hierna blijft wel t groen lampje branden. waar zit t probleem??
uhm 3e condensatortje van rechts... vervangen...
Misschien is het handig om een tutorial te volgen o.i.d, en ook even je OP iets duidelijker te maken. ;-)
Het is bedoening, niet bedoeling
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Volg deze alvast én vermeld volledige specs. Glazen bollen zijn zooo 2003
Volg deze alvast én vermeld volledige specs. Glazen bollen zijn zooo 2003
[ Voor 37% gewijzigd door Jejking op 09-08-2010 14:08 ]
↓ volgende bericht hieronder ↓
Ok je topic titel is slecht en je probleemomschrijving kan daar nauwelijks voor door gaan.
Toch maar een poging tot een nuttige bijdrage:
Toch maar een poging tot een nuttige bijdrage:
[ Voor 0% gewijzigd door Peekster op 09-08-2010 14:09 . Reden: 3de met de link en nog weet ik een typo te maken ]
3 e condesatortje??? waar kan ik die vonden?
glazen bollen??
glazen bollen??
Misschien de bios batterij vervangen door een 1euro muntje.Nism0 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:08:
uhm 3e condensatortje van rechts... vervangen...
3e condensator was een grap.
Met de glazen bollen bedoelen we dat je 0.0% info geeft, en we moeilijk kunnen zeggen van "Dat moet je doen" als we niet eens weten wat (welke hardware) het over gaat.
Aan je vorige topics te zien word het hoogtijd dat je de FAQ's en Algemeen beleid van tweakers eens gaat lezen.
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Edit: Mag ik je daarnaast adviseren om even naar de basisschool te gaan en daar een boek Nederlands doorleest.. Want je mag je spelling ect, toch wel een keer oppoetsen
Edit2: Ik snap tevens niet dat mensen hier nog op reageren ook.. Er is nu al 8x ofzo gezegt dat hij het Hangen en Opstartproblemen topic moet doorlezen, waarom blijf je het dan zeggen?
Met de glazen bollen bedoelen we dat je 0.0% info geeft, en we moeilijk kunnen zeggen van "Dat moet je doen" als we niet eens weten wat (welke hardware) het over gaat.
Aan je vorige topics te zien word het hoogtijd dat je de FAQ's en Algemeen beleid van tweakers eens gaat lezen.
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Edit: Mag ik je daarnaast adviseren om even naar de basisschool te gaan en daar een boek Nederlands doorleest.. Want je mag je spelling ect, toch wel een keer oppoetsen
Edit2: Ik snap tevens niet dat mensen hier nog op reageren ook.. Er is nu al 8x ofzo gezegt dat hij het Hangen en Opstartproblemen topic moet doorlezen, waarom blijf je het dan zeggen?
[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 09-08-2010 14:15 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
k weet niet hoe ik het moet beschrijven. ik sluit de stekker aan. bij de MB gaat een groen lampje branden. ik druk op de aan knop. pc ventilatoren beginnen 1 seconde te draaien en vallen ze uit. maar de MB groenlampje blijft wel aan. als dat niet zo was zou ik aan korstluiting denken.
beter kan ik het niet maken
beter kan ik het niet maken
Misschien is het handig om te vermelden wat je precies aan het doen bent. Dus wat heb je gekocht, welk type en wat werkt er niet?
PSN: djmurcielago
Je kan het veel beter maken, sterker nog: je kan het niet SLECHTER maken.
Wat we nodig zijn:
CPU
RAM (Geheugen)
WELK moederbord
Eventuele videokaart(en)
Eventuele netwerkkaart(en)
Welke HDD(S)
ect ect ect.
Als je dit nog niet kunt uitvogelen moet je zelf niet met PC's bezig gaan maar gewoon naar de PC boer (computerzaak) gaan om het daar te laten repareren.
Wat we nodig zijn:
CPU
RAM (Geheugen)
WELK moederbord
Eventuele videokaart(en)
Eventuele netwerkkaart(en)
Welke HDD(S)
ect ect ect.
Als je dit nog niet kunt uitvogelen moet je zelf niet met PC's bezig gaan maar gewoon naar de PC boer (computerzaak) gaan om het daar te laten repareren.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Denk eerlijk gezegd dat het probleem wel redelijk duidelijk is met de informatie die de TS heeft gegeven (op de titel na dan
).
Een vraag tho: verschijnt er iets op de monitor als je hem aanzet?
Een vraag tho: verschijnt er iets op de monitor als je hem aanzet?
Weinig aan toe te voegen.D4NG3R NL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:13:
3e condensator was een grap.
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Zoals gezegd, voor inhoudelijke tips zie:
Maar met zo weinig info kunnen we niets, als je zelf nog niets geprobeerd hebt kunnen we alleen maar de dingen die al in de troubleshooter staan herkauwen, en zo'n slecht verzorgde en inzetloze topicstart leidt alleen maar tot offtopic of anderszins onnodige reacties. Daarom gaat dit topic ook dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()