Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Heb ik nog nooit gezien.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
nee volgens geen "normale" je hebt wel die flex dingen. Daar zitten meestal 2 pcisloten op.
Verwijderd
Zoals in het topic genoemd kan dit plankje onder andere zo klein omdat de Crusoe de northbridge intern heeft.
Micro ATX is geloof ik het kleinste wat er aan standaard (zo van: ze passen in je kast) moederborden te krijgen is. Dan praat je meestal over twee DIMMetjes, drie PCI (eentje shared een bracket met ISA) een AGP gat (of niet -> onboard) en de standaard IDE meuk. Zijn i.h.a. geen echt boeiende plankjes, heel erg low-end.
Micro ATX is geloof ik het kleinste wat er aan standaard (zo van: ze passen in je kast) moederborden te krijgen is. Dan praat je meestal over twee DIMMetjes, drie PCI (eentje shared een bracket met ISA) een AGP gat (of niet -> onboard) en de standaard IDE meuk. Zijn i.h.a. geen echt boeiende plankjes, heel erg low-end.
Crusoe heeft idd northbridge intern.
Maar er is ook een SiS (vergeet welke) die north- en southbridge op 1 chip heeft. Verwacht geen blitse prestaties, maar daar koop je zoiets niet voor.
Zou omwille van hitte Duron/Tbird afraden- in zo'n sys zou ik zelfs beginnen te denken aan een VIA/Cyrix MIII, anders Celeron. Sloom, maar koel en goedkoop. Past mooi bij een SiS;)
Er zijn idd zulke plankjes, voor design PCs etc. Hoe je eraan komt? Geen idee.
Maar er is ook een SiS (vergeet welke) die north- en southbridge op 1 chip heeft. Verwacht geen blitse prestaties, maar daar koop je zoiets niet voor.
Zou omwille van hitte Duron/Tbird afraden- in zo'n sys zou ik zelfs beginnen te denken aan een VIA/Cyrix MIII, anders Celeron. Sloom, maar koel en goedkoop. Past mooi bij een SiS;)
Er zijn idd zulke plankjes, voor design PCs etc. Hoe je eraan komt? Geen idee.
Oslik, blyat! Oslik!
Pagina: 1