Toon posts:

Microsoft outlook e-mail meerdere malen ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Windows Vista 2007, met Microsoft Outlook. Het probleem is dat wanneer ik mails stuur naar mijn collega hij mijn mails meerdere malen ontvangt en alleen van mij. Ik heb een regel aangemaakt zodat mijn mails meteen bij hem gefilterd worden en in een mapje met mijn naam gezet worden.

Is dit een instelling bij mij of bij hem?

Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.....

Alvast bedankt.

Ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52

Reptile209

- gers -

Heb je in de regel gekozen voor "verplaatsen naar map Ovide81", of voor "kopieeren naar map Ovide81"? Indien de tweede, dan is het logisch dat je de berichten twee keer tegenkomt. Geef anders eens aan wat de regel precies doet?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verplaatsen naar map, mijn mails komen ook meerdere malen in de map Ovide81.......en blijven niet in de inbos staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Heb jij dit alleen bij die ene collega of ook bij andere collega's? Gebruik je pop3, imap of iets anders?
Mijn ouders hebben dit ook zo nu en dan met mail van mij, daar lijkt het veroorzaakt te worden doordat ze een slechte verbinding hebben. De mail is dan al gedownload via pop3 alleen voordat de server dat door heeft valt de verbinding weer weg. En als de verbinding dan weer terug is komt ie nog een keer binnen.

Desktop | Server | Laptop