Audio via aparte uitgang naar versterker?

Pagina: 1
Acties:

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
Ik heb een 2.1 set via usb aan mijn computer gekoppeld en dit bevalt prima voor games,youtube,etc. Maar nu wil ik ook mijn versterker koppelen aan de computer om muziek te luisteren. Is het mogelijk dat ik mijn audio programma (in dit geval winamp) via de jack output laat gaan en het overige geluid via de usb boxen?

Tot nu toe kon ik in windows alleen kiezen tussen USB/versterker, beiden tegelijk is niet mogelijk.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-02 12:03

Tijn96

In speed we trust

hu, ik het niet helemaal maar ik zal kijken of ik het mijn eigen woorden goed kan krijgen.
je draait nu je speakers via usb.
je gebruikt winamp.
maar wil je dan speakers aansluiten op je versterker en dan over je 2.1 set muziek spelen en tegelijkertijd ook over je versterker dezelfde muziek? (dus alles teglijk)
of wil je je speakers op je versterker aansluiten?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Je moet in WinAMP kiezen welke geluidskaart je gebruikt voor output (USB of onboard).

Preferences / Output Devices / DirectSound

En dan bij "configure" ergens de devices selecteren.

[ Voor 99% gewijzigd door Lethalis op 09-08-2010 13:56 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Zitilites
Lethalis schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:51:
Je moet in WinAMP kiezen welke geluidskaart je gebruikt voor output (USB of onboard).

ik heb in winamp gekeken, maar had volgens mij maar 1 keuze.

Ik zal vanavond nog eens goed kijken, in ieder geval alvast bedankt

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:42
Afbeeldingslocatie: http://overdevest.smart-sales.nl/produkten/pdt2318/Kabel%202%20tulp%20-%201%20mini%20jack.jpg

Deze kabel op de kop tikken. In de groene aansluiting op je mobo pluggen. En grote kans dat het geluid gelijk naar je receiver wordt verstuurd.

En anders instellen dat hij het geluid analoog verstuurd ipv naar je USB speakers.

[ Voor 42% gewijzigd door Lumics op 09-08-2010 16:53 ]

• Zitilites
Lumics schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:53:
[afbeelding]

Deze kabel op de kop tikken. In de groene aansluiting op je mobo pluggen. En grote kans dat het geluid gelijk naar je receiver wordt verstuurd.

En anders instellen dat hij het geluid analoog verstuurd ipv naar je USB speakers.
Die kabel heb ik al wel. En idd het geluid zal na instelling wel naar de versterker gaan, maar ik wil mijn USB boxen ook nog gebruiken :+

De USB logitech boxen (Z-cinema) zijn prima, maar uiteraard niet te vergelijken met een goede stereo set. De usb boxen staan in het computerhoekje terwijl ik een kamervullend geluid wil. Bovendien wil ik graag muziek luisteren zonder constant cds te wisselen of mijn mp3 speler hiervoor gebruiken.

• Zitilites
Zitilites in "Audio via aparte uitgang naar versterker..."
Lethalis schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:51:

het werkt inderdaad prima. Was dus kinderlijk eenvoudig |:(

bedankt! topic kan dicht
Pagina: 1