Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau

Pagina: 1
Acties:

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Beste Redactie,

Ik lees net het artikel: nieuws: Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau op de frontpage en nu vroeg me ik me af waarom dat in hemelsnaam op de FP staat ?

Het produkt is 1) niet af, 2) niet te koop en 3) het artikel bevat m.i. geen 'nieuwswaarde'.

Begrijp me a.u.b. niet verkeerd; ik gun L3p zeker de aandacht wel en vind het een prima initiatief - ik volg de casemods op GoT regelmatig - maar een [CIP] hoort verder toch niet op de FP ? Ben benieuwd naar de reden, that's all ...

Enne L3p; mocht je dit lezen - succes !

[ Voor 7% gewijzigd door SKiLLa op 09-08-2010 13:04 ]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:45
SKiLLa schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:49:
Beste Redactie,

Ik lees het net artikel: nieuws: Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau op de frontpage en nu vroeg me ik me af waarom dat in hemelsnaam op de FP staat ?

Het produkt is 1) niet af, 2) niet te koop en 3) het artikel bevat m.i. geen 'nieuwswaarde'.

Begrijp me a.u.b. niet verkeerd; ik gun L3p zeker de aandacht wel en vind het een prima initiatief - ik volg de casemods op GoT regelmatig - maar een [CIP] hoort verder toch niet op de FP ? Ben benieuwd naar de reden, that's all ...

Enne L3p; mocht je dit lezen - succes !
[disclaimer] Ook ik vind het een super gaaf idee en heb diep respect voor de afwerking en de manier waarop hij dit aanpakt.[/disclaimer]
Ik ben ook vooral verrast dat dit word gebracht als een vernieuwend idee terwijl Google er vol mee staat

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
We proberen al langer de commuity op een andere, meer actieve manier, bij Tweakers.net te betrekken. Zo hebben we recent het blokje Hot op GoT op de FP toegevoegd met de populairste topics en andere interessante topics van GoT, en kijken we ook hoe op andere manier nieuws kunnen genereren uit de kennis en activiteiten op het forum. Hoewel dit project nog in volle gang is, is het wat mij betreft geen randvoorwaarde dat zoiets al af moet zijn of te koop moet zijn. Wel hebben we uiteraard gekeken naar de kans dat dit project wordt afgerond.

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik vind het juist mooi, een "echt" tweakers-artikel, terug naar de oorsprong van tweakers.net. Je ziet ook meteen 70+ enthousiaste reacties, dus blijkbaar slaat het goed aan!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:45
Samopsa schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:17:
Ik vind het juist mooi, een "echt" tweakers-artikel, terug naar de oorsprong van tweakers.net. Je ziet ook meteen 70+ enthousiaste reacties, dus blijkbaar slaat het goed aan!
Compleet mee eens. Maar ook ik was benieuwd naar de lijn die hierin gevolgd word. Nu is het tonen van een case-mod inderdaad iets wat heel veel Tweakers zal aanspreken, maar ik hoop ook dat deze lijn word doorgevoerd over andere onderwerken op het forum.
Misschien is een topic uit PRG of Netwerken niet gelijk interessant, maar kan zeker bijdragen aan het betrekken van GoT bij de FP en/of andersom.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:40

Haan

dotnetter

Ik vroeg me bij het lezen van het artikel ook al af waarom het nu al is geplaatst, en niet pas als de mod klaar is. Of komt er dan een tweede artikel ;)

Verder geen kwaad woord over de mod zelf, ik had hem laatst op het forum al voorbij zien komen, en was erg onder de indruk.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zie graag meer van dit soort artikelen. Naast de professionele kant van de FP lijkt het me leuk om af en toe nog eens terug te grijpen op het hobbymatige gebruik (maar wat zich wel kan meten met professionele dingen). Op deze manier behoudt en versterk je veel meer het communitygevoel, iets dat voor zowel het forum als de FP geen kwaad kan.

En ik denk dat als het artikel 'Eerste foto's van productie Lian Li bureau duiken op' zou heten, niemand zou zeggen dat het niet af is en geen nieuwswaarde heeft.
Pagina: 1