Mijn eerste foto-topic hier op Tweakers, met iets wat al langer op m'n verlanglijstje stond; een keer sfeervolle plaatjes maken van een zwangere vrouw. Hoe het komt weet ik niet, maar behoorlijk wat vriendinnen van me zijn momenteel zwanger, en Eveline was nu op haar 32ste week wat een mooi moment is om het e.e.a. vast te leggen. Had een paar leuke ideetjes in m'n hoofd, alleen die waren allemaal voor buiten bedoeld. En die zondag was het én behoorlijk fris, én het is de hele dag niet droog geweest hier. Gelukkig bood een plekje in de vensterbank nog net genoeg licht voor een serie frisse foto's.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

En ook altijd leuk, een overzicht van de opstelling:

De foto's zijn gemaakt met hoofdzakelijk natuurlijk licht uit het raam, via een reflectiescherm teruggekaatst op het model. Wel gebruikte ik nog een flitser waarmee ik de gele muur en rommel in de achtergrond wit kon 'blazen'.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

En ook altijd leuk, een overzicht van de opstelling:

De foto's zijn gemaakt met hoofdzakelijk natuurlijk licht uit het raam, via een reflectiescherm teruggekaatst op het model. Wel gebruikte ik nog een flitser waarmee ik de gele muur en rommel in de achtergrond wit kon 'blazen'.