[PC] Borderland - hangt om de zoveel tijd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Hallo allemaal ik heb een heel irritant probleem met het spel borderland

Wanneer ik de game aan t spelen ben loopt tie vast om de 5 minuten, als ik dan ctrl alt delete doe komt er even zwart scherm en daarna loopt het spel weer verder en herhaalt dit zich weer na een paar minuten heel irritant dus.

sys specs:
Cpu: Intel Core Duo E8500 @3,16ghz
Ram: 4gb Geil
vga: Sappphire HD 4780

ik heb de nieuwste vga driver gedownload en het wil nog steeds niet werken heeft iemand mischien een oplossing?

:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:53
Dit probleem heb ik ook wel eens, dan loopt hij vast, en als je dan naar taakbeheer gaat en weer terug dan werkt alles weer voor onbepaalde tijd, totdat hij weer vastslaat. Het enige wat gelijk is aan onze PC's is de VGA en het aantal GB geheugen. Ik heb zelf ook geen oplossing gevonden, ook niet met nieuwe drivers enzo, maar je bent dus niet de enige met dat probleem. Overigens had ik 2 installaties Borderlands, eentje vanaf de DVD en eentje van Steam, ik heb er met de Steamversie duidelijk minder last van gehad, maar het was wel dezelfde windows installatie.

Ik dacht even laten weten dat er meer mensen zijn met jou probleem, en dat er misschien ook al een oplossing voor gevonden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
Op internet kan ik niks vinden over het probleem alleen een update van borderlands na die geinstalleerd te hebben is het probleem nog steeds niet opgelost, ik heb trouwens de CD versie van borderlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
Iemand mischien een oplossing?