Dell refund na 6 weken niet binnen, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vooraf betaalde order/koop na twee annuleringen besloten te ontbinden, dit was 6 weken geleden.
2 weken geleden heb ik een aangetekende brief verstuurd, met daarin het dringende verzoek mij terug te betalen.

Ik heb hier geen reactie op ontvangen en vraag me af wat ik zou kunnen doen?
Weet iemand op dit forum wat ik nu het beste doen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Heb je ook een bericht terug gekregen dat de aangetekende brief is geaccepteerd/afgegeven? Dat hoort namelijk wel het geval te zijn.

Wanneer de brief is geaccepteerd, dan weet je dat Dell op de hoogte is. Het is dan op dit moment makkelijker om een rechtbijstand in te schakelen.

Maar is de ontbinding en de aangetekende brief het enige contact geweest? Zo ja, bel ze dan eerst eens.

[ Voor 49% gewijzigd door _Dune_ op 08-08-2010 23:14 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:13
Heb je al gebeld?

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het zo dat je alleen bericht krijgt als je een aangetekende brief met handtekening retourkaart hebt laten verzenden. Die retourkaart krijg je dan namelijk retour :+ Als je een 'gewone' aangetekende brief hebt gestuurd moet je volgens mij zelf met je 3S-nummer op de Track & Trace van TNT kijken of hij is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Het topic krijgt een move richting Shopping Forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bellen is altijd nutteloos geweest tot nu toe, maar ben in alle staten. Dus ga het vandaag alsnog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:28:
Bellen is altijd nutteloos geweest tot nu toe, maar ben in alle staten. Dus ga het vandaag alsnog proberen.
Hoezo nutteloos? Nemen ze niet op?
Als je de juiste persoon aan de lijn krijgt heeft het gegarandeerd nut.
Één tip. Blijf rustig, wees beleefd en hou je in. Dan is iemand aan de andere kant veel sneller bereid je wat extra hulp te bieden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je daarnaast bevestiging van Dell dat ze de ontbinding hebben geaccepteerd met daarin de terugbetalingstermijn vermeld?

Namen noteren en zorgen dat je je feiten op een rij hebt helpt ook een berg.

[ Voor 24% gewijzigd door redfoxert op 09-08-2010 09:42 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
redfoxert schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:42:
Heb je daarnaast bevestiging van Dell dat ze de ontbinding hebben geaccepteerd met daarin de terugbetalingstermijn vermeld?

Namen noteren en zorgen dat je je feiten op een rij hebt helpt ook een berg.
Klopt ik heb alles schriftelijk op papier staan, ben nu aan het bellen om te vragen of ze de ontbinding geaccepteerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net gesproken met ze, zeggen dat ze de brief niet kunnen vinden. Die heb ik twee weken geleden aangetekend verstuurd dus is niet mogelijk. Mijn adres stond er als retour-adres op de envelop.

Ze hebben me beloofd me vandaag terug te bellen, maar dit is niet de eerste keer dat ik dit gehoord heb.

Goed we wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je aangetekend gestuurd hebt dan moet je ook een een tracking code ontvangen hebben. Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit met TNT maar volgens mij kan je zelfs online de handtekening voor ontvangst zien.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik heb overlaatst ookeen ontbinding van contract gedaan bij Dell. Ik heb het afgehandeld met een mail en daarna heeft Dell mij zelf gecontacteerd via de telefoon en de terugbetaling volgde spoedig daarna.

Alhoewel het een beetje raar was dat ze me belden om te vragen wat het rekeningnummer was terwijl er was betaald via een overschrijving :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf uiteindelijk weer gebeld, betaling was was voor een derde maal mislukt. Ze hebben al vanaf het begin (30 juni) een screenshot van de (ING Internet bankieren) transactie in handen met daarop de precieze gegevens.
Vind het knap, maar goed.

Komt erop neer dat ze het gewoon een vierde keer gaan proberen, ik heb wel aangegeven dat ze me 4% rente schuldig zijn. Hopelijk maken ze die ook over als het ooit zover komt.

Moet alleen wel zeggen dat ik er erg weinig vertrouwen in heb en Dell is voor mij nooit meer opnieuw.
Heb inmiddels al een Sony Vaio F12 i7 laptop in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

misterdoom schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:15:
...
Alhoewel het een beetje raar was dat ze me belden om te vragen wat het rekeningnummer was terwijl er was betaald via een overschrijving :X
Er zullen vast gevallen zijn dat iemand het op een andere rekeningnr terug wilt gestort hebben.
Better safe than sorry!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bump voor geld nog steeds niet binnen, vandaag maar weer is even gebeld.
Sorry meneer, werd er gezegd, er is iets fout gegaan. Ach, zei ik, dit is pas de 6e keer dat het mislukt.

25 mei besteld en 20 augustus nog aan het smeken om mijn geld,

Topbedrijf, dat Dell!
Pagina: 1