Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 09:07
Hallo,

Ik vraag me af of het mogelijk is om twee of meer Exchange Activesync verbindingen te hebben op één Android phone (dus naar twee verschillende Exchange servers).

De reden is omdat ik werk voor bedrijf A maar gedetacheerd ben bij bedrijf B. Bij beide bedrijven heb ik een Exchange account en dus zou ik graag van beide de mail willen laten binnenkomen op mijn telefoon. Nu heb ik nog een Nokia E66, die maar aan één Exchange mailbox kan hangen. Ik overweeg om een nieuwe telefoon te kopen, zeker als een Android (of desnoods een iPhone) met twee of zelfs meer Exchange verbindingen kan samenwerken.

Een andere oplossing als in mail forwarden van mailbox A naar B is geen optie, omdat het niet ondersteund wordt door de beide bedrijven (is in de Exchange policies afgeschermd).

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nokia's kan je (met de standaard software) idd maar aan 1 Exchange-box hangen, ik kan me echter niet voorstellen dat er voor Android niet iets beters bestaat. Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je topic opende?

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 08-08-2010 22:43 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Als 1 van de 2 ook webmail biedt kun je dat eraan hangen, heb ik ook gedaan omdat ik (bij hetzelfde bedrijf) 2 emailadressen heb, 1 persoonlijk en 1 supportdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 16:13
De iPhone kan, sinds iOS4, in ieder geval meerdere exchange mailboxen aan.

[ Voor 0% gewijzigd door Freedom op 08-08-2010 23:30 . Reden: zpellingzvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 18:10
Freedom schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:53:
De iPhone kan, sinds iOS4 in ieder geval meerdere exchange mailboxen aan.
Gebruik dit zelf in combinatie met 3 ActiveSync servers ( BPOS, Exchange en Google Apps ). Werkt perfect.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Je zou een app als Touchdown kunnen gebruiken naast je standaard exchange mail van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 09:07
tc982 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:00:
[...]

Gebruik dit zelf in combinatie met 3 ActiveSync servers ( BPOS, Exchange en Google Apps ). Werkt perfect.
Hmmz. Dat spreekt dan voor de iPhone. Ik ben toch al wel gecharmeerd door de nieuwe iPhone. De oude vondt ik nog wat aan de grote kant.
Ik heb een collega die sinds kort een iPhone 4 heeft. Ik zal hem eens gaan lastig vallen.

Thanx tot zo ver ;)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Android kan (AFAIK alweer een tijdje) in principe standaard met meerdere exchangeaccounts synchroniseren. De Palm Pre kan overigens ook met meerdere exchangeaccounts synchroniseren (afaik ook als eerste (standaard dan)). Er zitten natuurlijk nog wel andere haken en ogen aan de exchange-support van de twee systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

Android kan Android 2.1 met meerdere Exchange boxen synchroniseren, in 2.1 is dit echt alleen de email. Als je Android 2.2 gebruikt kan je ook Calendar en Contacts laten synchroniseren.

Dit is Native android dan though, op de HTC toestellen kan het wat anders zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Wiebbe op 09-08-2010 22:14 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofra
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 15:53
Wat ik tot nu toe gevonden heb is dat meerdere Active Sync accounts is mogelijk sinds 2.1. Maar met HTC Sync (Instellingen->Accounts en Synchronisatie) is dit niet mogelijk. (ook niet in 2.2)

Iemand enig idee wanneer HTC dit mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Fakir schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:12:
Je zou een app als Touchdown kunnen gebruiken naast je standaard exchange mail van android.
Dat schijnt inderdaad prima te werken, met roadsync zou je op die manier nog een derde toe kunnen voegen.
Pagina: 1