Toon posts:

Dual t-bird en overclocken???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas doet "search" het niet, maar ik hoorde laatst iemand interresante dingen zeggen over zijn dual celeron bordje.

Nou ga ik binnenkort een nieuwe computer aanschaffen en ik zat toch erg aan een dual t-bird en dan keihard overclocken, met een paar dikke fans.

Wat zijn jullie ervaringen ermee? En zijn er wel al uberhaupt wel goeie dual t-bird borden die het overclocken wel waard zijn.

alvast bedankt...

Verwijderd

en welk mobo wou je daarvoor gaan gebruiken als ik vragen mag?? :? :?

Bij mijn beste weten zijn er nog geen dual-tburd borden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er ook maar vinden, eigenlijk helemaal niks, maar ik ga ook pas later een nieuwe kopen en komen ze wel op de markt?

Verwijderd

Topicstarter
je hebt wel dual athlon bordjes...

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 01:28 schreef Carlitos het volgende:
je hebt wel dual athlon bordjes...
:? welke dan?

Verwijderd

Topicstarter
tyan 760 mp, maar ik lees hier dat ie pas eind eerste kwartaal uitkomt.

http://www2.tweakers.net/nieuws/15665?highlight=dual

Maar wat mijn vraag dus eigenlijk inhoudt is of dat de winst met games aanzienlijk beter zijn met een dual pIII/duron/t-bird, en zijn die dual borden ook een beetje over te clocken.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:50
Vergeet die dual AMD mobo's maar ff, want die komen pas na de zomer op de markt...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

als je een beetje had opglet had je gelezen dat de 760mp chipset van amd pas in het 2e kwartaal uitkomt. Ook is het handig om eerst het spul te hebben voordat je aan overclocken vraagt.

[zeik mode]
kiek wat beter oet oe doppen
[/zeik mode]

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:52

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Voor een multiprocessor systeem heb je een multiprocessor capable os nodig en dan ook nog applicaties die dit ondersteunen!

En ik kan me niet herinneren dat er veel games zijn die multiprocessor ondersteunen

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Op maandag 12 maart 2001 11:26 schreef imdos het volgende:
Voor een multiprocessor systeem heb je een multiprocessor capable os nodig en dan ook nog applicaties die dit ondersteunen!

En ik kan me niet herinneren dat er veel games zijn die multiprocessor ondersteunen
pcies, gamers hebben weinig aan een dual systeem.... trouwens, tenzij je bij je 2000 piek kostende bordje een gforce6 ofzow gaat bestellen zal je vkaart al snel de bottleneck zijn... ik zou zeggen koop een tbird 1200 en je kunt voorlopig wel weer lekker gamen

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

ik vind je naam verdacht veel op CLITORIS lijken... :9
Pagina: 1