Ik heb nogal wat problemen met mijn systeem, nu na het forum es goed te hebben doorgelezen, zie ik eigenlijk veel post met ongeveer dezelfde problemen als ik maar wel met nagenoeg allemaal hetzelfde type geheugen.
OCZ 1333 7-7-7-20 geheugen op 1.65V
Nu kijk ik in mijn BIOS (MSI 890FXA-GD70) en krijg als ik het geheugen informatie scherm opvraag hetvolgende te zien:
Serial: OCZ3P1333LVAM4GK
Timing : 7-7-7-16
Max bandw. 1066
Als ik op de OCZ site kijk geven ze toch echt de 7-7-7-20 timing op
maar wat ik dus echt niet snap, hij zou 1333 moeten zijn maar het geheugen geeft zelf aan max 1066 te hebben ?
Is OCZ nu een slecht geheugen merk aangezien ik er toch verschillende goede dingen over heb gelezen
het is namelijk de eerste keer dak OCZ erin heb.
Als ik een ander merk geheugen moet kiezen welke raden jullie aan, heb altijd Kingston gedraaid maar vind het beetje traag tenopzichte van andere merken.
OCZ 1333 7-7-7-20 geheugen op 1.65V
Nu kijk ik in mijn BIOS (MSI 890FXA-GD70) en krijg als ik het geheugen informatie scherm opvraag hetvolgende te zien:
Serial: OCZ3P1333LVAM4GK
Timing : 7-7-7-16
Max bandw. 1066
Als ik op de OCZ site kijk geven ze toch echt de 7-7-7-20 timing op
maar wat ik dus echt niet snap, hij zou 1333 moeten zijn maar het geheugen geeft zelf aan max 1066 te hebben ?
Is OCZ nu een slecht geheugen merk aangezien ik er toch verschillende goede dingen over heb gelezen
het is namelijk de eerste keer dak OCZ erin heb.
Als ik een ander merk geheugen moet kiezen welke raden jullie aan, heb altijd Kingston gedraaid maar vind het beetje traag tenopzichte van andere merken.