Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 08-08-2010 20:05 ]
Intentionally left blank
Anyway, zou je een indicatie kunnen geven hoe snel dit gefixed is? Niet om je op te jagen ofzo
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Just for the lulz klikte ik bovenstaande xml-file/link aan en dan reset m'n 'draai berichtvolgorde om'-pref en staat alles weer van oud naar nieuw (ipv 'verkeerd om'). En ook de 'doorgaan bij geen foutmelding'-vinkje mist en ook staan tags ineens weer aan.
[ Voor 20% gewijzigd door Wiethoofd op 08-08-2010 20:37 ]
Ik fix het van de week wel even; ik denk dat ik gewoon de re-encoding van de RSS generator kan hergebruiken, die doet het namelijk wel goed.oisyn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:23:
Oh ja is natuurlijk ook zo
Anyway, zou je een indicatie kunnen geven hoe snel dit gefixed is? Niet om je op te jagen ofzo, maar het breekt momenteel mijn chrome extension (die van die xml gebruik maakt voor de quote-to-quickreply), dus als het even duurt dan bouw ik gewoon even een tijdelijke workaround in
Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt, ik kan het in ieder geval niet reproduceren...Wiethoofd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:30:
offtopic:
Just for the lulz klikte ik bovenstaande xml-file/link aan en dan reset m'n 'draai berichtvolgorde om'-pref en staat alles weer van oud naar nieuw (ipv 'verkeerd om'). En ook de 'doorgaan bij geen foutmelding'-vinkje mist en ook staan tags ineens weer aan.
Intentionally left blank
Tweakers-layout in Firefox 3.6.8 en IE7 (xp pro). Misschien mij als user nabootsen en proberen?crisp schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:45:
Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt, ik kan het in ieder geval niet reproduceren...
Ik krijg wel netjes een User not allowed to access this forum in de xml te zien, en daarna zijn m'n settings aangepast.
Ik zal eens kijken of ik het via impersonate kan reproduceren, maar ik kan me zo eigenlijk geen situatie bedenken waar dat zou kunnen voorkomen aangezien alleen de actie 'preferences' zelf voorkeuren update in de database.Wiethoofd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:12:
[...]
Tweakers-layout in Firefox 3.6.8 en IE7 (xp pro). Misschien mij als user nabootsen en proberen?
Ik krijg wel netjes een User not allowed to access this forum in de xml te zien, en daarna zijn m'n settings aangepast.
Intentionally left blank
Oorzaak van Wiethoofds pref-reset ook gevonden en zou ook gefixed moeten zijn
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()