Toon posts:

Dynamisch afwijkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Nu heb ik sinds kort een nieuwe schijf gekocht, een WD caviar green 1,5 tb omdat mijn (oude) seagate 1,5 overleden was, er zat een tikker in
Nu had ik hem geinstalleerd en geformateerd als dynamisch, daarna alles van mijn oude hd ernaartoe gekopierd . (ong 1tb aan data)
Dit ging een dag of 3 allemaal goed totdat die ineens de hd niet meer zag, nu geeft hij in schijfbeheer ineens Dynamisch afwijkend aan.
Zodra ik hem wil importeren zegt hij "de bewerking is niet voltooid controleer het systeem logboek voor meer informatie over de fout. Dit heb ik in het systeemlogboek terug kunnen vinden.

dmboot: kan schijfgroep Arjaan-f0wc5nlqDg0 niet automatisch importeren. Geen enkel volume van de schijfgroep is beschikbaar

In het configuratie scherm is alles in orde, en het vreemde is dat het een dag of 3 allemaal in orde was.
Ik heb trouwens de data van mijn oude schijf al verwijderd :(

Wie kan mij helpen?

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:27

Harrie

NederVlaming

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Welk OS heb je gebruikt om te formateren? Dat is misschien belangrijke informatie. Windows 7?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is windows xp pro sp3

Ik heb trouwens ook vista 64 erop staan maar hier krijg ik precies de zelfde meldingen

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 23:50 ]

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-01 17:04
Misschien dat tools zoals partition magic, of een freeware alternatief daarop je meer hulp kunnen geven?

Met een beetje pech is er ergens een belangrijk bitje op je nieuwe schijf omgevallen.
Maar een "professionele" (niet standaard windows) tool kan vaak al heel wat meer.
Tevens kan je proberen in veilige commandline modus te starten, om daar (via console dus) de schijf te importeren.

Verwijderd

Topicstarter
Om een of andere reden kon ik hem ineens weer wel inporteren.

Vraag me niet hoe het kan, mijn naam is haas.

Bedankt voor de reacties iig