Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

als ik maplestory aan het doen ben gaat mijn toetsenbord na een tijdje vreemd doen. als ik op esc druk gaat het spel zich minimaliseren, als ik op enter druk gebeurd dit ook, inplaats van een norrmale A te kunnen typen krijg ik á dit gebeurt ook bij andere zoals e,u,o en i de c is volgens mij © geworden enz. tevens kan ik ook niet meer backspace gebruiken deze werkt dan totaal niet meer, de enige oplossing die ik hier tot nu toe voor heb is de pc opnieuw op te starten en wachten tot het weer gebeurt tijdens het gamen.

heeft iemand hier misschien een oplossing voor ?

ik heb al veel google gebuikt maar kom steeds bij het standaard dat de toetsenbord instellingen niet kloppen en waarschijnlijk op NL staan inplaats van VS die van mij staan wel op de goede instellingen. (dus het is niet ctrl+shift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 15:39
Ik heb dit zelf ook als ik Maplestory speel gebruik je wel de nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ kalton: ik heb toetsenbord van medion versie:MD95954

als jij hier een driver van kan vinden want die kon ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Het lijkt te maken te hebben met HackShield: http://forum.nexon.net/Mabinogi/forums/thread/4007672.aspx
Je zou een ander toetsenbord kunnen proberen, maar op internet staat het vol met dit probleem zonder een echte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ook ik heb dit probleem als ik weer eens een keer MS probeer te spelen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ matel: tnx voor de link die had ik nog niet gevonden stond ook een in met tegelijkertijd bijde alt toetsen in te drukken dat het dan weg was, benieuw of dat werkt dat zou al een stuk meer helpen inplaats van pc iedere x opnieuw opstarten.

maar het is nog niet de ideale oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je probleem specifiek met één spel te maken heeft, is er uiteraard niets mis met je toetsenbord. Je vraag hoort dan niet in Overige Hardware maar in Spielerij - Problemen & Vragen thuis. Ik verplaats even :)

Move OH -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1