Toon posts:

Home cinema geen geluid van tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem heb een lg sl479000 met het hd kastje van upc.
Van de week heb ik een homecinemaset gekocht betreft de SONY DAVDZ330.CEL.
Specs: 6, Vermogen: 1000 Watt, DVD-speler / -recorder: DVD-speler, Drive: DVD-speler, Surround formaten: 5.1 kanaals, Video-aansluitingen: 2, Radiodeel: Radio-ontvanger, Aantal kanalen: 5 , 1.
Nou heb ik het als volgt aangesloten.
Hd box met hdmi kabel in tv
Suround set met hdmi kabel in tv
Echter wanneer ik het allemaal aanzet geeft hij geen geluid van de tv over de surround set iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 22:07

Barrycade

Through the...

Waarschijnlijk (heb geen zin om te googlen) anders om: hdmi van upc in versterker en van versterker naar TV.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:42:
Echter wanneer ik het allemaal aanzet geeft hij geen geluid van de tv over de surround set iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Als ik het zo snel zie hebben zowel je TV als je home cinema set nog HDMI 1.3. Apparaten met HDMI 1.4 kunnen met één kabel audio heen en terug sturen, maar het HDMI 1.3 moet je daarvoor nog een aparte kabel trekken. De Sony DAV-DZ330 heeft een optische ingang aan de achterzijde. Je moet dus een optische kabel leggen van die ingang naar de optische uitgang van de tv.

Iets in mij zegt trouwens dat je dit gewoon in de manual van je tv terug had kunnen vinden...
littlejoannes schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:46:
Waarschijnlijk (heb geen zin om te googlen) anders om: hdmi van upc in versterker en van versterker naar TV.
De Sony DAV-DZ330 heeft maar één HDMI en dat is een HDMI uitgang voor naar de tv. De optische ingang waar ik het over had is ook de enige digitale ingang. Dus het wordt een optische kabel trekken van of de tv naar de Sony DAV-DZ330 of vanaf het UPC-kastje. Ik weet alleen niet welke aansluitingen het UPC kastje heeft, dus dat mag TS zelf uitzoeken en nagaan wat beter is/werkt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.