Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 15:20
Beste Tweakers,

Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe router gekocht, de Linksys WRT160Nv3. Gister werkte alles perfect, ik heb geïnternet zowel draadloos als bedraad. Maar vandaag heb ik een probleem. Draadloos werkt niet meer. Elke keer als ik verbinding maak, krijg ik de signaalsterkte balk te zien maar met een geel driehoek ervoor.

Ik heb de router al weer in de fabriek instellingen gezet en opnieuw de software geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet. Wel heb ik bedraad internet en dat werkt gewoon perfect. Ook heb ik al op de support site gekeken van Linksys, maar heb daar geen goede artikelen kunnen vinden.

Ik gebruik:
MS Windows 7 x64
Cisco Network Magic (De software bij de router)
Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz
Atheros AR9285 802.11b/g/n WiFi Adapter

Mijn vraag is nu of iemand enig idee heeft waar het aan kan liggen of dat er iemand op één of ander forum iets hierover heeft gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:22

allure

Titaan fase 2/3

En als je een aantal seconden wacht en opnieuw verbinding maakt met de Router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
nop, werkt niet :( De beveiliging is trouwens WEP, mocht het daar aan liggen. Deze beveiliging heb ik gekozen omdat de DS geen WPA-2 en WPA ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure

allure

Titaan fase 2/3

Kun je de tools van linksys niet de-instaleren en de tools van microsoft gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:08
http://www.google.nl/#hl=...ell=1&fp=fd746037ea41492f

Is een bekend probleem.

Ik heb er al 3 terug gebracht

werken een maandje goed ,en dan beginnen de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
allure schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:02:
Kun je de tools van linksys niet de-instaleren en de tools van microsoft gebruiken?
Ik kan zowel via de standaard programma's van MS als die van Linksys verbinding PROBEREN te maken, maar het enige verschil is dat er bij MS een geel driekhoekje komt, bij Linksys krijg ik een foutmelding en er wordt me gevraagd om het opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure

allure

Titaan fase 2/3

Krijg je, als er zo`n driehoekje komt, nog wel een ip en dergelijke van de router of is er helemaal geen verkeer meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
Bedankt voor alle reacties,
Ik ben met het apparaat en terug naar de winkel gegaan. Het bleek dat de Nederlandse firmware niet goed functioneerde.
Mij werd aangeraden om de router te resetten en de software opnieuw te installeren. Nadat ik daar klaar mee was, moest is de Amerikaanse firmware installeren. En het werkte!
Voor de mensen die met hetzelfde probleem zitten, dit is de site waar de software voor de computer en de Amerikaanse firmware kan worden gedownload:
http://homesupport.cisco.com/en-us/wireless/lbc/WRT160N

Allemaal heel erg bedankt voor het helpen!
Pagina: 1