Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:32
Hoi

Omdat toch niemand gaat reageren in een topic over deze telefoon specifiek, vraag ik het hier maar in een aprt topic.

Mijn internet op mijn Samsung GT-B3410 werkt niet meer. Ik heb al nieuwe instellingen opgevraagd van medionMOBILE, maar het baadt niet. Bij het verbinden komt ook niet het [G] icoontje, van GPRS tevoorschijn, wat normaal gesproken wel tevoorschijn komt. Internet werkte een dagje ervoor gewoon wel. Het enige wat ik heb gedaan is opladen van telefoon, omdat die helemaal leeg was. En batterijen eruitgehaald zodat ik bij de MicroSD kon. Maar dat kan toch niet ervoor hebben gezorgd dat internet niet meer werkt? Ik moest naderhand wel even de tijd opnieuw instellen, die was gereset.

Weet iemand trouwens een actief forum/actief topic over medionMOBILE/Aldi-Talk? Zou wel zo handig zijn, misschien heeft medion tijdelijk GPRS toegang uitgeschakeld.

Danku :3

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 15:44

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Van de FAQ van Medion Mobile:

Zijn de volgende diensten mogelijk: GPRS, WAP?
Nee, deze diensten zijn met ons prepaidtarief niet mogelijk.

• ikt
Bastiaan schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:16:

Van welke Medion Mobile heb je dat dan?

Op http://www.medionmobile.nl/ staat er niets. Medion Mobile heeft niet eens een abbonement alleen pre-paid.

Het lijkt me stug dat Medion niet eens zegt dat het internetten is afgelopen, terwijl bij de prijsverlaging/ingang internet iedereen wel een SMS kreeg.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:06
Bastiaan schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:16:

Bastiaan gaat er van uit dat je een Belg bent.

[ Voor 73% gewijzigd door kwiebus op 08-08-2010 12:21 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 15:44

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ah; ik zie al waar ik de mist ben ingegaan.

Google gebruikt met als zoekterm medion mobile gprs. De eerste hit blijkt nu de Belgische Medion Mobile te zijn, waarvan ik die info heb afgehaald, sorry. |:(

De Nederlandse versie zou zo ver ik kan zien wel gewoon moeten werken ja. Misschien dat er een dag een dip is geweest? Medion Mobile maakt gebruik van het KPN-netwerk, en mijn ervaring (evenals bij mijn collega's) is dat de laatste weken er nog wel eens wat dipjes zijn geweest mbt dataverbindingen.

Edit:
kwiebus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:21:
[...]

Bastiaan gaat er van uit dat je een Belg bent.
Bastiaan heeft niet verder gekeken dan zijn neus lang was ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bastiaan op 08-08-2010 12:25 ]

• ikt
Ah, oké :)

15 minuten later:

Wow, serieus, wow. Ik wilde proberen de simkaart in een ander toestel te stoppen, om te kijken of alles daar wel deed. Weer geen GPRS verbinding. En die viel vanzelf uit toen ik op *101# deed om te kijken of er wat vanaf was gesnoept toen ik verbinding probeerde te maken. Dus ik simkaart weer in mijn telefoon gedaan, en op een of andere magische manier verscheen het GPRS icoontje gewoon weer, alsof er niets aan de hand was. Internet werkt weer prima, tweakers.mobi is mijn mobiele homepage :P

Dankjullie voor hulp :)
Pagina: 1