Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-08 08:39
Ik heb een probleem.

Mijn vader heeft met vaderdag een nieuwe laptop en een HP Photosmart Wireless B109n-z printer gekocht.

Er staan nu in hun woning een nieuwe wireless printer en 2 laptops (een oude die ze al hadden en een nieuwe)

Situatie is als volgt: De draadloze printer staat boven, de oude laptop staat boven, de nieuwe laptop staat beneden. ze gebruiken beide laptops, verhouding is 20% boven, 80% beneden.

Laptop boven draait op windows vista en de nieuwe laptop beneden draait op windows 7

Probleem:

Boven kunnen ze alles printen, beneden echter niet!!!

Voorbeeld: mijn ouders zitten veel op marktplaats en willen daar een fotootje printen vanaf de site, dit werkt boven wel, maar beneden niet, dit kan alleen als ze de foto opslaan op de laptop beneden en dan de foto selecteren en dan printen.

Mijn probleem is dus dat ik niet meer weet waar het aan ligt en dat de laptop beneden direct van elke site iets meteen zou moeten kunnen printen zonder het eerst op je pc te moeten opslaan.

Wie o Wie heeft hier het verlossende antwoord???

Gr.
Cartman75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als het na het opslaan ineens wel werkt, denk ik toch als eerst aan de browser welke dit veroorzaakt. Wat gebruik je? Werkt het vanuit andere applicaties wel?

[ Voor 18% gewijzigd door Bastiaan op 08-08-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
op beide pc's draait internet explorer 8, Ik heb HP gebeld en die zegt dat je een programma hp smart web printing moet gebruiken om te kunnen printen van sites, maar dat is onzin anders zou de laptop boven het ook niet moeten doen.

[ Voor 70% gewijzigd door Cartman75 op 08-08-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik gebruik ook een draadloze printer; deze drukt ook probleemloos af in IE8 zonder dat ik daar andere fratsen voor hoef uit te halen.

Mijn vriendin heeft ook wat problemen gehad met afdrukken, maar dit wat opgelost door de printer te verwijderen, opnieuw te installeren en de stuurprogramma's ook opnieuw te installeren (dus niet de oude te behouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
nou ook dat heb ik al geprobeerd door opnieuw te installeren, maar dat lukte ook niet, wat ik niet heb gedaan is de oude verwijderd, maar heb laten staan en wel opnieuw geinstalleerd en de nieuw geselecteerd.

het gekke is als je dat doet, vraagt windows om een test print te sturen, dat komt er wel uit, maar dat is een commando wat niets met internet te maken heeft.
Zodra ik ga surfen en plaatje, tekst of wat dan ook selecteer en wil printen komt die commando gewoon niet aan op de printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dan is vrijwel zeker je browser de oorzaak. Al gepoogd deze eens te updaten (just in case)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:10
Probeer eens af te drukken door Internet Explorer op te starten als Admin (dus rechtsklikken op de E, dan "Uitvoeren als ...".
Waarschijnlijk lukt het dan wel.
Rechtsklikken werkt overigens alleen in het startmenu, niet in de Jumplist / Taakbalk.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
En anders een keer IE resetten, misschien dat dat nog helpt. via "extra --> internet opties --> tabblad geavanceerd " kom je bij een knopje terecht om dit te doen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1