Toon posts:

Hulp bij laptopkeuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil ga binnenkort een laptop kopen en deze site werd me door iemand aangeraden. Ik hoop dat ik het allemaal goed volgens de forumregels doe :)

Ik heb zelf al wat dingen uitgezocht, maar omdat ik echt heel weinig verstand heb van laptops hoop ik dat iemand mij misschien wat goede tips kan geven of iets kan aanraden.

Met pricewatch ben ik uitgekomen op deze laatste vier laptops

http://tweakers.net/price...0879;256566;257684;258421

Mijn budget is rond de €500,- en ik wil er de sims 3 op kunnen spelen en op kunnen photoshoppen.

Kan iemand mij vertellen of Samsung of MSI een betrouwbaar merk is? De MSI klinkt wel heel goed, maar ik heb nog nooit van dat merk gehoord.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!!
Anne

Verwijderd

Welkom!

MSI is een prima merk, eigenlijk heel bekend. In de laptop wereld misschien wel iets minder.

Van de 4 laptops die je hebt geselecteerd zou ik persoonlijk voor de Samsung gaan aangezien deze toch wat sneller geheugen heeft dan de MSI.

Kijk ook eens hier:
http://www.wehkamp.nl/com...&PRmin=395&F=1_2_3_17_22_

Succes!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

MSI is een relatief goed merk,
geen ervaring met laptops maar wel met andere producten van ze.
Ik heb laatst voor mijn vriendin deze gekocht:
pricewatch: HP G72-130ED (VY047EA)

misschien iets te duur (616,-) maar draait de sims 3 perfect met de ATI HD 5430.

Ik zou in deze de keuze hebben gemaakt voor een 17" scherm. (dat is persoonlijk)
omdat je dan toch net effe wat groter beeld hebt. (dus mijn keuze zou de toshiba zijn)

ook heeft deze sneller geheugen en een hogere resolutie (gek he met groter scherm :z )

[ Voor 27% gewijzigd door ApC_IcE op 08-08-2010 10:37 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Van die 4 laptops zou ik ook voor de samsug gaan, ivm snel geheugen (DDR3) en geen AMD processor. MAAR als ik jou was zou ik eerder voor een laptop gaan met een i3 processor, zie hier, de MSI is maar een tikje duurder dan de toshiba uit jouw lijstje, en geen verzendkosten.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt!!
Ik neig nu dus een beetje naar de Samsung. Iemand ervaring met laptops van Samsung? En zit er dan niet ergens een addertje onder het gras, gezien de prijs en de toch hele goede specificaties?
Dank allemaal!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik durf er niets over te zeggen..
samsung = goed merk en goede service
maar met laptops geen ervaring mee.
ik zou zeggen probeer het (wet koop op afstand x aantal dagen niet goed geld terug ;) )

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Als je veel wil photoshoppen op het scherm van je laptop zou ik het zo groot en zo hoog mogelijke resolutie maken als je wilt meeslepen/kan betalen.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica