iPhone: wifi zonder sim

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 22:09
Hopelijk geen heel domme vraag, maar: is het mogelijk de iPhone wifi te gebruiken als er geen simkaart inzit (en wel nog een simlock op zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 00:24

KoudeAardbei

Moderator

dcl! schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:21:
Hopelijk geen heel domme vraag, maar: is het mogelijk de iPhone wifi te gebruiken als er geen simkaart inzit (en wel nog een simlock op zit)?
Uiteraard!
Alle functies behalve telefoon/Celular data/ Sms werken :)

Hoop dat dit het antwoord was op je vraag, en veel succes met je iPhone!

[ Voor 10% gewijzigd door KoudeAardbei op 07-08-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:44
Het is dan gewoon een iPod touch mét camera. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 07-08-2010 21:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je krijgt de iPhone niet geactiveerd zonder sim, dus je zult er in elk geval een keer een sim in gehad moeten hebben...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 00:24

KoudeAardbei

Moderator

Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:56:
Je krijgt de iPhone niet geactiveerd zonder sim, dus je zult er in elk geval een keer een sim in gehad moeten hebben...
of je moet een reeds geactiveerde reservekopie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 22:09
Bedankt voor de reacties! Ik heb er nog geen, al wel een iPod Touch, bevalt heel goed en wil nu gaan upgraden naar een iPhone.
Ik ga er een met sim+abo kopen, maar waarom ik dit vraag is, bij een abo is gebruik van voip verboden (tmobile). Mijn redenatie was dus, als ik de simkaart verwijder zou ik dus wel (bij wifi in hotel bijv.) met de voip app kunnen voipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:52
Via WiFi kun je altijd gewoon gebruik maken van Voip. Ook met je simkaart erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dcl! schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:41:
Bedankt voor de reacties! Ik heb er nog geen, al wel een iPod Touch, bevalt heel goed en wil nu gaan upgraden naar een iPhone.
Ik ga er een met sim+abo kopen, maar waarom ik dit vraag is, bij een abo is gebruik van voip verboden (tmobile). Mijn redenatie was dus, als ik de simkaart verwijder zou ik dus wel (bij wifi in hotel bijv.) met de voip app kunnen voipen.
Met SIM-kaart in de telefoon en een actieve WIFI verbinding, kun je gewoon met een gerust hart gaan bellen via VoIP. Het netwerkverkeer zal altijd de snelste verbinding pakken. Net zoals stroom altijd de weg met de minste weerstand kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Als je bijvoorbeeld zoek via Google naar iphone wifi without sim, staat op de eerste hit het antwoord op je vraag. Aangezien het antwoord vrij eenvoudig zelf te vinden is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.