Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ik heb een probleem.
Sinds dat ik de nieuwe modem van KPN heb de Thomson TG789vn komt de ps3 niet verder dan NAT-type 3.
Hiervoor had ik de Siemens modem van KPN. Ik kon daarmee UPNP aan zetten en hij had een status van NAT type2.

Nu probeer ik de poorten te openen in de modem als in de router maar niets help. Het gaat om de poorten TCP: 80, 443, 5223 en UDP: 3478, 3479. Die ik van de officiële site van Sony heb gehaald.

Poorten openen in de TG789vn kan wel omdat paar programma's al te poorten heb weten te openen.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Tot op heden geen oplossing. Ik heb hetzelfde probleem.
de "KPN Firmware" voor de thomson laat niet toe dat je poorten forward. Als je dit test zul je ook zien dat de instellingen die je doorvoert niets uithalen.

Er word al een hele tijd verteld dat ze hier mee bezig zijn en dit zou rond juni/juli al ingevoerd moeten zijn maar ik heb er nog niets van gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Even een update betreft dit probleem:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1261
KPNwebcare2 schreef op zaterdag 17 augustus 2010:
Beste Forum gebruikers/Lezers,

Naar aanleiding van het onderwerp "Randapparatuur" kunnen wij mededelen dat de volgende Update is in Q4 van dit jaar. Dit gegeven is nog onder voorbehoud.

De vorige Software Update is helaas niet doorgegaan en is dus uitgesteld.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Alhoewel het al eens eerder is geroepen.. Hoop dat het toch eens zover komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Waarom zeggen ze dit nu pas de klanten lekker in de steek laten.
Q4 vindt ik wel lang dat kan ook in december zijn. Maar goed hier was ik ook achter gekomen en bij poort forwarding heb ik ook problemen. Maar ik ga binnenkort waarschijnlijk toch naar een andere internet leverancier.
Ik ben beetje klaar met KPN.