Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen

Ik wil in de nabije toekomst een iPhone3gs 8GB gaan kopen. Normaal zou ik deze al moeten hebben maar ik kan ze niet terugvinden in de Mobistar winkels in mijn regio.
Mijn vraag is echter of ik al dan niet een goede koop ga doen. Verwachten jullie nog een prijszakking of valt dit uit te sluiten? Het zou namelijk zonde zijn nu 529 euro te betalen voor de GSM en een maandje later deze te zien aan 429 euro.
Verder weet ik niet wat de beste bescherming is voor dit toestel.
Ik lees hier verschillende threads over de ZAGG covers (voorkant en achterkant). Zijn deze goed van kwaliteit of verkiezen jullie bovenop een beschermfolie ook nog een een cover?

Groeten

Shagoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:24
Beetje grondig nazoek werk is wel een pré..
www.mobistar.be en je kunt hem gewoon bestellen.
Aan prijsdalingen doet Apple niet echt, alleen bij presentatie van nieuwe modellen.

ZAGG shield is goed.. kijk zelf maar eens naar reviews.. www.iphoneclub.nl heeft er 1 geplaatst.

Nog een case? tja ligt eraan wat jij met je telefoon doet en waar je waarde aan hecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is door het nazoeken dat ik deze thread aanmaak.
De prijsdaling die ik omschreef was vorig jaar het geval. Klik
Dit is toch bijna een verschil van 100 euro dus 20% goedkoper wat toch wel aanzienlijk is. Zeker als je dan nog eens de BTW ervan kan aftrekken.

Met het bestellen van de mobistar heb ik echter goede ervaringen en wens dus liever mijn product te inspecteren voordat ik het aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:46:
Het is door het nazoeken dat ik deze thread aanmaak.
De prijsdaling die ik omschreef was vorig jaar het geval. Klik
Dit is toch bijna een verschil van 100 euro dus 20% goedkoper wat toch wel aanzienlijk is. Zeker als je dan nog eens de BTW ervan kan aftrekken.

Met het bestellen van de mobistar heb ik echter goede ervaringen en wens dus liever mijn product te inspecteren voordat ik het aankoop.
Dat was dus vorig jaar bij de introductie van de 3GS, is de 8 GB 3G gedaald in prijs. Dit jaar is bij de introductie van de iPhone 4 de 8 GB 3GS geintroduceerd tegen de prijs van wat voorheen die 8 GB 3G was. Die prijsverlaging is kortom al geweest.

Apple heeft gewoon 3 modellen, small medium large. Die bestaan nu uit 3GS 8 GB, 4 16 GB, 4 32 GB. Vorig jaar uit 3G 8 GB, 3GS 16GB, 3GS 32 GB. Het jaar daarvoor was de budget optie er niet en was er alleen 3G in 8 en 16 GB versies.

De prijspunten van de small/medium/large opties zijn al 3 jaar niet veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
ik zou dan toch heel erg overwegen om óf een 2e hands 3gs óf een nieuwe iPhone4 te gaan kopen...

Nu nog zoveel geld uitgeven voor een 3gs is niet zo slim imo, te meer een i4 niet veel duurder is.