Beste,
Ik heb een aantal BluRay films op m'n HD staan.
Deze bestaan ofwel uit ISO's ofwel uit alleen BDMV's.
De ISO's werken prima maar de rest kan ik, vooralsnog, niks mee.
Zijn dit bij voorbaat mislukte BluRay's of kan ik hier nog wat mee?
De Mt2s bestanden zijn via PowerDvd wel afspeelbaar.
Als ik er 1 probeer te branden als UDF 2.5 dan is de disc niet afspeelbaar.
Vervolgens heb ik met IMGburn de BDMV omgezet naar ISO maar ook die is niet afspeelbaar.
[Edit] Ok, dit geldt dus kennelijk alleen voor afspelen op de pc. Powerdvd zegt dat er een unsupported disc in m'n bluray-speler zit, maar de stand-alone player speelt hem wel af
Via google wat lopen zoeken en daar vond ik wel wat how-to's maar alleen voor volledige BDMV + CERTIFICATE bestanden.
Ik las ook dat de CERTIFICATE map een blanco BACKUP map bevatte dus ik heb ook geprobeerd om die er zelf bij te zetten en alsnog te branden maar ook dat was niet afspeelbaar.
Ergo conclusio?
Brakke films?
TIA
Ik heb een aantal BluRay films op m'n HD staan.
Deze bestaan ofwel uit ISO's ofwel uit alleen BDMV's.
De ISO's werken prima maar de rest kan ik, vooralsnog, niks mee.
Zijn dit bij voorbaat mislukte BluRay's of kan ik hier nog wat mee?
De Mt2s bestanden zijn via PowerDvd wel afspeelbaar.
Als ik er 1 probeer te branden als UDF 2.5 dan is de disc niet afspeelbaar.
Vervolgens heb ik met IMGburn de BDMV omgezet naar ISO maar ook die is niet afspeelbaar.
[Edit] Ok, dit geldt dus kennelijk alleen voor afspelen op de pc. Powerdvd zegt dat er een unsupported disc in m'n bluray-speler zit, maar de stand-alone player speelt hem wel af
Via google wat lopen zoeken en daar vond ik wel wat how-to's maar alleen voor volledige BDMV + CERTIFICATE bestanden.
Ik las ook dat de CERTIFICATE map een blanco BACKUP map bevatte dus ik heb ook geprobeerd om die er zelf bij te zetten en alsnog te branden maar ook dat was niet afspeelbaar.
Ergo conclusio?
Brakke films?
TIA
[ Voor 10% gewijzigd door ScooBY_DoO op 07-08-2010 20:04 ]