Houd je inkopper-grappen maar voor je
Heb een "gewone" file container gemaakt, niks aan het handje. Daarvan is 25% nog vrij. Nu start ik de TC wizard voor het maken van een hidden file container ín een normale file container,
create volume --> Create an encrypted file container --> hidden truecrypt volume --> direct mode
mounten van "outer volume" gaat prima, en dan gaat hij berekenen hoe groot hidden maximaal kan zijn, krijg ik:
edit: Hidden filecontainer documentatie hier te vinden

Heb een "gewone" file container gemaakt, niks aan het handje. Daarvan is 25% nog vrij. Nu start ik de TC wizard voor het maken van een hidden file container ín een normale file container,
create volume --> Create an encrypted file container --> hidden truecrypt volume --> direct mode
mounten van "outer volume" gaat prima, en dan gaat hij berekenen hoe groot hidden maximaal kan zijn, krijg ik:
Heb de documentatie erop nagelezen. Er is genoeg vrije ruimte, de outer volume is nét beschreven, dus fragmentatie van de container kan het ook niet zijn, waardoor hij niet genoeg contineous space zou hebben. Wat zie ik hier over het hoofd?Not enough free space for the hidden volume!
edit: Hidden filecontainer documentatie hier te vinden
[ Voor 7% gewijzigd door afraca op 07-08-2010 18:16 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB