Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar nieuwe ATX behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Serellyn
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 20:26
Hallo iedereen,

ik ben al een tijd lang op zoek naar een degelijke, stevige, functionele en mooi uitziende kast. Toen viel mijn oog op de Lian Li PC-B25FWB, dat vind ik echt een prachtige kast en dacht dat die kast alles had wat ik zou willen hebben. En toen verscheen de review van Tweakers.net.

De 2 dingen die mij erg dwars zitten sinds ik de review heb gelezen, nummer 1, als je een videokaart hebt van > 29 CM, past hij er niet in, of je moet je HDD rek eruit halen... nummer 2 is de kabel management, maar dat vind ik niet zo super erg. Momenteel heb ik nog niet zo'n grote videokaart, misschien over 1-2 jaar wel, en dan wil ik niet nog een keer mijn kast hoeven te vervangen.

Probleem is dus, als alle nieuwe videokaarten zo groot worden, dan zou het niet verstandig zijn om deze kast te kopen omdat ik dan toch een nieuwe videokaart ga willen. Aan de andere kant ben ik nog steeds verliefd op de kast.

Iemand die mij over de streep kan trekken, en mij een andere kast kan laten zien die net zo mooi is en wel goed in elkaar zit? Of iemand die me toch over kan halen om deze kast wel te kopen omdat de videokaarten niet groter gaan worden?

• Serellyn
Megaschop...
Anyone?

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 15:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Kasten zijn heel persoonlijk.
Ik heb laatst een Coolermaster Sniper Black edition gekocht.
en tja het is gewoon een heerlijke kast met alles wat je opnoemt.
(tip: kijk eens naar de grootte van de fans) je hoort echt niets..

maar ja misschien vind jij em wel spuuglelijk :P
link:
pricewatch: Cooler Master Sniper Black edition
Review van Tweakers:
reviews: Cooler Master Sniper

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1257519918.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door ApC_IcE op 08-08-2010 10:45 ]

Verwijderd

Als je die kast mooi vindt moet je die gewoon nemen , en als je video kaart in de toekomst niet past ,zou je gewoon een stukje hd rack weg kunnen halen.

• Serellyn
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:06:
Als je die kast mooi vindt moet je die gewoon nemen , en als je video kaart in de toekomst niet past ,zou je gewoon een stukje hd rack weg kunnen halen.
Probleem is, dat is een grote HDD rek toch? Dus dan zou ik het zelf moeten gaan modden, en zo handig ben ik niet ;)

• Serellyn
ApC_IcE schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:41:

link:
Review van Tweakers:

[afbeelding]
Bedankt, en je hebt gelijk dat kasten erg persoonlijk zijn. Deze vind ik dan inderdaad wat minder, maar bevat wel alles wat ik erin wil.

Verwijderd

Serellyn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Probleem is, dat is een grote HDD rek toch? Dus dan zou ik het zelf moeten gaan modden, en zo handig ben ik niet ;)
Oke , maar wat als de videokaart niet groter wordt , dan heb je geen probleem . Er zit eerder een kans in dat de hd kleiner wordt ivm de ssd ontwikkeling :)

Half jaar geleden zat me pc nog vol met schijven . nu is het 1 ssd en een grote hd :P

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/08/1281271107-160.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 17:38 . Reden: hdd pic ]

• Serellyn
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

Oke , maar wat als de videokaart niet groter wordt , dan heb je geen probleem . Er zit eerder een kans in dat de hd kleiner wordt ivm de ssd ontwikkeling :)

Half jaar geleden zat me pc nog vol met schijven . nu is het 1 ssd en een grote hd :P

[afbeelding]
Ik hoop dan ook dat de kaarten kleiner worden. Maar, stel je voor ik haal het rek eruit, dan kan ik toch nergens mijn hd's plaatsen? :'(

Verwijderd

Serellyn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Ik hoop dan ook dat de kaarten kleiner worden. Maar, stel je voor ik haal het rek eruit, dan kan ik toch nergens mijn hd's plaatsen? :'(
Zo maar heel dat rek eruit halen lijkt me ook niet de bedoeling , het kan best een belangrijk gedeelte voor de kast zijn :)

• Serellyn
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:25:
[...]

Zo maar heel dat rek eruit halen lijkt me ook niet de bedoeling , het kan best een belangrijk gedeelte voor de kast zijn :)
Dat is het ook, daar moeten de harde schijven in :P Maar dat bedoel ik juist, als je dus een videokaart hebt van groter dan 29 cm dan past het niet meer.. Dan moet je heel dat rek eruit halen, en dat vind ik zo vreemd en balen

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 11:59
ApC_IcE schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:41:

link:
Review van Tweakers:

[afbeelding]
Same here, ben er echt blij mee... wat een zee van ruimte heb je in die kast!

Verwijderd

Serellyn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:53:
[...]

Dat is het ook, daar moeten de harde schijven in :P Maar dat bedoel ik juist, als je dus een videokaart hebt van groter dan 29 cm dan past het niet meer.. Dan moet je heel dat rek eruit halen, en dat vind ik zo vreemd en balen
In me Coolermaster kast past ook maar tot 28 cm :D en me HD3870 is 22 cm . hoe lang zijn de nieuwe ATI en Nvidia kaarten dan .Ik kan nergens een maat vinden in de pricewatch :)

• Serellyn
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:02:
[...]

In me Coolermaster kast past ook maar tot 28 cm :D en me HD3870 is 22 cm . hoe lang zijn de nieuwe ATI en Nvidia kaarten dan .Ik kan nergens een maat vinden in de pricewatch :)
De nieuwe van ATI, de HD 5970 is 32 CM -.-

Verwijderd

Serellyn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

De nieuwe van ATI, de HD 5970 is 32 CM -.-
Zo dat is lang }:O

• Serellyn
Yeah behoorlijk inderdaad, of eigenlijk onbehoorlijk -.-
Anyway, ik heb toch mn kast maar besteld :) thanks

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

en met die 32 cm perfect binnen de specificaties. sinds de uitvinding mogen pcikaarten heel erg lang zijn, en een tijdje (in t begin) zijn ze dat ook zeker geweest om alle analoge chips op weg te stoppen. nu dat videokaarten steeds moeilijker worden, met dubbele cores en extra chips en een hele uitgebreide eigen voeding op de kaart, enzovoort. dat sommige cases zich niet aan de atx standaard houden omdat 'men' 10 jaar lang alleen maar korte kaarten uitbracht, doet dr dan niet toe, de lange kaarten zijn weer terug, en dus hoort een kast zich aan de standaard te houden..
Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/storage/adaptec-2400a/card.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door AlexanderB op 14-08-2010 23:00 ]

Pagina: 1