Ik vraag me dus af wat ik beter kan doen, een gat in de voorkant boren en daarachter een ventilator (en das klote want er zit een beetje bolling in de voorkant) of gaatjes van voren (maar gaat er dan niet minder lucht door?
een groot gat is mooier
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Ik zou 1 groot gat doen, hebbie een mooie blowhole. En dat je een beetje bolling hebt is niet zo heel erg. Gewoon plasticlaagje erover doen (bescherming tijdens het zagen), gat aftekenen, decoupeerzaag erbij, en zagen maar. Buisje erin, fannetje erop, beetje afwerken nog, en klaar is kees!
Ook scheelt het heel wat cfm denk ik.
Ook scheelt het heel wat cfm denk ik.
Verwijderd
Hey Spina1, ik zit naar je case te kijken en ik vraag me af waarom jij die 2 fans aan de zijkant op die plek hebt gedaan? Wat ben je daar aan het coolen? HD's ofzo?
Strak kasje btw
Strak kasje btw
Die 2 ventilatoren van onderen zuigen koele lucht in de kast en van achter zitten 2 grote en 2 kleinere ventilatoren en die blazen het er weer uit.. op die manier gaat de lucht laag erin, langs mn cpu en videokaart en gaat ie er hoog uit.. ik dacht dat dat wel zou moeten werken (maar ik ben ook geen expert
Verwijderd
Ik vraag me altijd af wat je dan gebruikt voor de zijkant van dat gat. Dus van de Fan naar de FrontBezel.
Verwijderd
Drliter, da's een 12 cm fan niet?
Hoe vindt ik nu ZULKE grote salade bakjes ..
pfff
Maar de vraag is serieus, ik heb een 12 cm metalen Panaflo die d'r nog netjes in moet...
Hoe vindt ik nu ZULKE grote salade bakjes ..
pfff
Maar de vraag is serieus, ik heb een 12 cm metalen Panaflo die d'r nog netjes in moet...
Ik weet alleen dat Caseetc van die tubes verkoopt. Anders kan je misschien grote bastubes gebruiken. Of PVC-pijp.
tis heel makkelijk jongens..
koop een gatenzaag.. bij de kijkshop 20 piekkies..
zitten alle maten voor meest gangbare fans bij..
voor het gat in het metaal gebruik je een decoupeerzaag met een goed ijzerzaagje..
Dat het front een beetje bol loopt maakt echt niet uit.. alle drie mijn kasten lopen een beetje bol..
Je koopt een fanguard en met van die zelftappende schroeven die in het plastic van de Fan tappen schroef je het zakie vast.
Ziet er pikkobello uit.. en koelt als een tiet.
koop een gatenzaag.. bij de kijkshop 20 piekkies..
zitten alle maten voor meest gangbare fans bij..
voor het gat in het metaal gebruik je een decoupeerzaag met een goed ijzerzaagje..
Dat het front een beetje bol loopt maakt echt niet uit.. alle drie mijn kasten lopen een beetje bol..
Je koopt een fanguard en met van die zelftappende schroeven die in het plastic van de Fan tappen schroef je het zakie vast.
Ziet er pikkobello uit.. en koelt als een tiet.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Das wel een idee jah, om het zo te doen... maar dan denk ik dat ik aan de bovenkant ook extra ventilator moet hebben anders komt er wel koele lucht in mn kast maar geen warme dr uit
Verwijderd
Idd een saladebakje, of simple een PVC buis, beetje vijlen en zagen, duurde bij mij een uurtje incl bolling, en pastte prima, en werkt, lekkere solide buis, en zit gewoon strak en vastOp Tuesday 13 March 2001 19:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vraag me altijd af wat je dan gebruikt voor de zijkant van dat gat. Dus van de Fan naar de FrontBezel.
Pagina: 1