Windows 7:externe schijf niet in Verkenner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik een externe schijf van Western Digital via USB aan mijn Mac.

Ik wil wat bestanden overzetten naar Windows 7, maar zie de schijf niet terug in de Verkenner. Bij hardware geen uitroeptekens, en zie hem wel bij Printers en Apparaten. Kan er alleen niets mee.

Voor hij aan Mac werd gehangen, was hij prima verbonden met Vista. Zie ik iets over het hoofd? Iemand ideeën?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat voor computers gebruik je, wat voor software versies, hoe is je schijf ingedeeld (partitionering) en hoe zijn de partities geformatteerd (bestandssysteem)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Is die HD niet door OSX geformatteerd in een bestandssysteemtype dat Windows niet ondersteunt zoals HFS?

[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 06-08-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
YellowOnline schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:03:
Is die HD niet door OSX geformatteerd in een bestandssysteemtype dat Windows niet ondersteunt zoals HFS?
Dat zou heel goed kunnen. Structuur is Mac OS X Journaled (Uitgebreid). Dus denk dat dat het is. Jammer!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Idd dat is het probleem, check even http://social.answers.mic...c9-41ca-a697-e96b97eae786

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Je oplossingen:
- FAT32 gebruiken (brrr)
- Een Windows-programma gebruiken dat HFS kan lezen (brrrrrrrr)

Maar:
Ik ben geen Apple-mens, maar aangezien onder de motorkap een soort unix draait bestaat er misschien een mogelijkheid om NTFS support toe te voegen, zoals NTFS-3G in linux.
Pagina: 1