Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Sinds een week nog eens een hard-reset gedaan op mijn telefoons en alle apps geinstalleerd. Alles werkt weer snel, goed en is up-to-date, maar op beide telefoons is er een probleem: de Windows Mobile Marketplace.

Hoewel het in de eerste plaats gewoon werkte, lukte het al niet om Windows Live via de Marketplace binnen te halen. Dan maar handmatig geinstalleerd. Andere apps lukten wel. Nu ben ik op het punt gekomen dat er niets meer werkt. Vanaf ik de Marketplace start, krijg ik de melding "A serious problem occured while using Windows Marketplace". De enige optie is om af te sluiten. Op mijn andere telefoon krijg ik "Marketplace can't connect. Check your internet connection and try again.".

Ik heb nu geprobeerd Marketplace volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, maar zelfs dat lukt niet. De bootstrap-file die normaal de volledige versie moet binnenhalen geeft onmiddelijk dezelfde melding. Uiteraard kan ik gewoon op internet met Opera, Skyfire, IE, Skype, Windows Live of Facebook. Weer een hard-reset heb ik uiteraard geen zin in nu ik zo lang ben bezig geweest alles naar wens weer in te stellen en ik ben duidelijk niet de enige met problemen. Kijk maar naar deze, deze, deze, deze, deze, deze, deze, deze en deze thread. 8)7

Uiteraard heb ik ook al gecontroleerd of het tijd juist staat (klopt perfect) en mijn AKU nagekeken, maar het heeft absoluut niet mogen baten. Iemand met hetzelfde probleem en/of suggesties?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.