Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De HTC Aria komt mogelijk naar Nederland. Het is al verkrijgbaar in Taiwan:

http://www.fundaplus.com/...ains-lands-in-taiwan.html

In welke prijsrange zal het komen als dat gebeurt denken jullie? Als het ongeveer even duur is als de Wildfire, dan zal ik zeker voor de Aria gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk niet dat de Aria naar Europa komt. HTC heeft hier een andere reeks met toestellen. Het ding kan hier wel werken, maar het feit dat het ding toevallig nu ook in Taiwan te krijgen is betekent niet dat Europa ook op de planning staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Hij staat al op enkele telecomsites als bestelbaar...dus wellicht komt hij inderdaad naar Nederland.
De specs zijn in ieder geval beter dan die van de Wildfire (vooral resolutie is deze keer normaal!), dus als hij in dezelfde prijsrange zit is het zeker een mooi telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:23
wauw, een HD mini met android...
HTC mag het wel eens wat langzamer aandoen, want zo zie je door de bomen het bos niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cubic X schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:05:
Hij staat al op enkele telecomsites als bestelbaar...dus wellicht komt hij inderdaad naar Nederland.
De specs zijn in ieder geval beter dan die van de Wildfire (vooral resolutie is deze keer normaal!), dus als hij in dezelfde prijsrange zit is het zeker een mooi telefoontje.
Waar dan? Ik heb even gezocht, en hoewel er her en der verwijzingen naar de Aria staan, kan ik em uiteindelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
RoD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:02:
[...]

Waar dan? Ik heb even gezocht, en hoewel er her en der verwijzingen naar de Aria staan, kan ik em uiteindelijk nergens vinden.
Naja, dat bedoelde ik eigenlijk :$. Echt bestaalbaar in de vorm van een aanschaffen kan nog niet inderdaad :> .
Pagina: 1