Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Raar probleem in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb hier een laptop die een heel raar probleem heeft.
Wanneer ik IE opstart en ga surfen op het internet, is er niks aan de hand.
Maar zodra ik wil inloggen geeft IE verbindingsproblemen.
Wanneer ik op verbindingsproblemen vaststellen klik, kom er te staan dat er geen problemen zijn.
In Firefox werkt alles wel.
Ik kan ook geen uninstall van IE vinden (staat ook niet tussen de programma's bij software)
Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?

Groeten,
Danny Tilroe

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:47:
Hallo.
Ik heb hier een laptop die een heel raar probleem heeft.
Wanneer ik IE opstart en ga surfen op het internet, is er niks aan de hand.
Maar zodra ik wil inloggen geeft IE verbindingsproblemen.
Wanneer ik op verbindingsproblemen vaststellen klik, kom er te staan dat er geen problemen zijn.
In Firefox werkt alles wel.
Ik kan ook geen uninstall van IE vinden (staat ook niet tussen de programma's bij software)
Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?

Groeten,
Danny Tilroe
Gezien het feit dat je een probleem hebt met IE zou ik de volgende tip willen geven:

IE nooit meer gebruiken, en gewoon lekker verder surfen met google chrome, of firefox. Daar heb je kennelijk geen problemen, en die browsers zijn onwijs veel sneller.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

--> CSA

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je probleem met je browser kan je dan wel overkomen op een laptop, maar het forum Complete Systemen & Laptops waar je je vraag gesteld hebt is daar helemaal niet de plek voor.
Iets wat je prima in de forumlisting kan terugvinden. Gewoon even opletten waar je je topic neerzet dus :)

Als je dan in het vervolg ook niet zo'n wazige topictitel verzint maar gewoon een die voldoet aan de Quickstart zoals die in Het algemeen beleid staat scheelt dat ook een boel commentaar.

Daarin kun je ook nalezen dat er behoorlijk wat mist aan je topicstart zelf. Zo meldt je nergens iets over welke Windows versie je het hier hebt of welke browserversie en dat is toch best wel erg essentiële informatie.

Pas je verhaal dus aan?

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 07-08-2010 15:30 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zou eens beginnen met het herstellen van IE.

extra --> internetopties --> tabblad geavanceerd --> knopje "opnieuw instellen".

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1