Toon posts:

Oud plasma display?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik had al een hele tijd een crappy oude laptop staan. Zo'n beetje het enige wat hier nog aan werkte was 't beeldscherm. Nu vraag ik me af of ik wat gaafs met dat beeldscherm kan doen. De laptop was een Toshiba T3100 (een oude 286) en 't display is een Panasonic. Op de sticker die er op zit staat dit: Panasonic plasma display MD400F640PD6 9.4.2 T: 043228 VF0031p01 Als iemand me zou kunnen helpen aan de specificaties van dit ding zou ik errug blij zijn. Oh ja, d'r zitten 3 connectoren op: J2 (de voeding), J1A van 7 pins, en J1B van 9 pins. Nou ja, ik hoor het wel.

Verwijderd

Of je d'r nog wat gaafs mee kan doen:
gebruik 'm als pannezetter of zo.

Verwijderd

Topicstarter
beetje zinloze reactie vind je zelf ook niet?

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
moet je eens kijken op www.eio.com
daar staan een hoop tips en links wat betreft LCD's
ik zelf wil ooit ook 't 640*400 lcd-scherm wat ik hier heb gaan gebruiken als text monitor voor de server (via LPT waarschijnlijk)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link, staan best gave dingen op... 'k geloof dat mijn beeld daar niet bij staat ('t is een beetje erg oud vrees ik), maar toch leuke dingen.....

Verwijderd

Topicstarter
ff de vraag weer wat omhoog duwen... iemand een idee waar ik de specs kan vinden??

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Anders (als je het nog niet gedaan hebt) is een mailtje sturen naar panasonic of ze je daar kunnen helpen??

eppie

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
hey eppie, ik zie dat jij ook zo'n gare celly500 heeft, kan niet hoger bij jou?

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Jha hij kan op 608Mhz maar dat is niet echt stabiel, heb er nu een 120MM fan voorzitten maar dan houd hij het stressed +- 3 kwartier vol. :( En bij mij valt de gaarheid van de CPU wel mee, in vergelijking met mijn Moederbord. Heeft nog zo'n oude North (of south) bridge, waardoor ik nog maar net 40 Fps haal in Q3 800*600*32 :-(
en 1000 3d Marks ofzo :( :( :( :r

Snap alleen niet Cpu wordt maar 35C en toch kan ie niet hoger.

Draait nu op 75Mhz bus en 2.2 V

Eppie
Pagina: 1