Javascript: jquery live stretchen

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:18
Hoi alle,

Ik ben bezig met een design en ik heb een swf als background deze moet meerekken met de website. Dit is aardig gelukt alleen word alles 1x berekend en word dan qua hoogte vast gezet. Dus als je het window resizet naar een kleiner formaat dan hou je nog steeds in de hoogte een grote scroll... Ik zou graag willen dat dit dan weer opnieuw berekend dus word.

De code die ik nu gebruik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
function equalHeight(group) {
tallest = 0;
group.each(function() {
thisHeight = $(this).height();
if(thisHeight > tallest) {
tallest = thisHeight;
}
});
group.height(tallest);
}
$(document).ready(function() {
equalHeight($(".stretch"));
});

Ik kom er zelf niet uit... kan iemand misschien mij hierbij helpen zodat hij dus live mee rekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dreamwire schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:18:
Ik zou graag willen dat dit dan weer opnieuw berekend dus word.

kan iemand misschien mij hierbij helpen zodat hij dus live mee rekend...
Kan iemand even...?
Wat heb je zelf al geprobeerd / gezocht / gevonden en wat werkt(e) er niet? Ik zie in je code nergens een poging tot het afhandelen van een resize event; iets wat je toch op z'n minst zou verwachten...

Neem even onze Quickstart door om te zien wat we hier verwachten van een topicstart en mocht je er, na het lezen van mijn linkje over het resize event, nog niet uit komen open dan gerust een nieuw topic maar hou dan die quickstart even in je achterhoofd ;)

Overigens is het handig / fijn (voor jezelf maar ook voor ons) als je je code even netjes inspringt (indent).

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 06-08-2010 14:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.