Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

meerdere domeinen doorlinken naar één website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of ik de vraag in dit goede forum stel, anders hoor ik dat graag.
Klein vraagje, want ik ben voor afstuderen bezig met het opzetten van een nieuwe bedrijfstak binnen mijn stagebedrijf.
De website is in beheer van een ander bedrijf, maar ik zou wel graag meerdere domeinnamen willen, in plaats alleen die van ons bedrijf.

Na het lezen van wat forumberichten hier, dacht ik dat iemand me wel kon helpen. Ik weet zelf vrij weinig van zulke zaken... Via yourhosting.nl vond ik 5000 domeinnamen voor 9euro per maand, goedkoop dacht ik zo.. Maar ergens anders las ik dat dan mijn pagerank bij google eraan gaat en ik beter kan investeren in zoekmachineoptimalisatie dan in meerdere domeinnamen...

Help, hopelijk snappen jullie het nog en alvast bedankt!!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:43
Wat is nu precies je vraag? Wil je weten hoe je nu meerdere domeinen op één website uit kan laten komen of heb je een vraag over zoekmachine optimalisatie?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Op een "Lite" account van de bedoelde webhost mag je 5000 domeinnamen hosten op één hostingpakket voor het genoemde bedrag. Echter zul je nog wel de domeinen apart moeten registreren.

Maar net zoals Bart hierboven vraag ik me af wat nu eigenlijk jouw vraag is?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 12:09
Wat wil je precies bereiken? een domein naam heb je al. maar je wilt er nog 1. Dus dan koop je nog een domeinnaam. Vervolgens optimaliseeer je deze voor google en klaar is kees?

How are you doing?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:18:
Via yourhosting.nl vond ik 5000 domeinnamen voor 9euro per maand, goedkoop dacht ik zo..
Dat lees je verkeerd. Dat is 9 euro / maand hosting, die _ondersteuning_ geeft tot 5000 domeinen. Domeinen an sich zal je gewoon zelf nog moeten kopen.

Meerdere domeinen -> naar de nameservers van je huidige hoster -> redirects instellen -> klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.