Ik ben erover aan het denken om het intern geheugen van 128 MB uit te breiden met extra 256MB. Maar ik hoorde van iemand dat win98 niet meer dan 256MB ondersteunt. Klopt dit??
Verwijderd
Het wordt er niet sneller op, met meer dan 256 mb maar het werkt wel. (Tenminste niet slechter als normaal)
win 98 zal dat extra geheugen gaan gebruiken als swap-space
maar programma's zullen er zelf geen gebruik van maken.
je PC zal d'r dus wel sneller van worden, wanneer je normaal gesproken al vaak moet swappen.
maar programma's zullen er zelf geen gebruik van maken.
je PC zal d'r dus wel sneller van worden, wanneer je normaal gesproken al vaak moet swappen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
check your grammar!slechter als normaal
Verwijderd
Meer geheugen is goed om de swapfile van de harde schijf naar het geheugen over te brengen. (Ik heb een swapfree Pentium 233 + 64MB met Windows 95 en het is sneller dan mijn Thunderbird 800 + 128MB server met Windows 98 SE)
Daarna kan je nog de harde schijf en CD-rom speler doortweaken met dikke cache in het geheugen. (een doorgetweakte AOpen 50x CD-rom speler is sneller dan een ongetweakte Quantum Fireball CR 8.4GB UDMA66 harde schijf)
Maar niet meer dan een 1GB, dan crash Windows 98 door geheugenlawines.
Linux kan tot een aantal Terabytes:z geheugen gaan.
Daarna kan je nog de harde schijf en CD-rom speler doortweaken met dikke cache in het geheugen. (een doorgetweakte AOpen 50x CD-rom speler is sneller dan een ongetweakte Quantum Fireball CR 8.4GB UDMA66 harde schijf)
Maar niet meer dan een 1GB, dan crash Windows 98 door geheugenlawines.
Linux kan tot een aantal Terabytes:z geheugen gaan.
Pagina: 1