Geen reviews mogelijk bij Garmin Oregon 550?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Goedemorgen,

Ik zou graag een review willen schrijven over de Garmin Oregon 550 (een GPS-systeem), maar er komt alleen een mededeling die zegt "Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen." Ook het knopje rechtsbovenin van "Review schrijven" is weg.
Ligt dat aan mij of kan je gewoon geen reviews schrijven over GPS-systemen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Inderdaad:
Reviews van bezoekers

Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen.
Bij de 450t Benelux versie kan het wel:
Reviews van bezoekers

De Garmin Oregon 450t (Benelux) heeft nog geen beoordelingen. Word de eerste om een review of een betrouwbaarheidsenquete in te sturen!
en bij de pricewatch: Garmin Oregon 450 ook niet.
Beetje vreemd :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Outerspace schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:02:
Bij de 450t Benelux versie kan het wel:

[...]
https://buy.garmin.com/sh...6875&compareProduct=63349

De 450 en 550 verschillen onderling alleen in het feit dat de 550 een ingebouwde camera heeft. De -t versies hebben dan nog ingebouwde reliëfkaarten (geloof ik). Ik wacht wel tot er hier een modje langs komt vliegen voor ik die review ga schrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat komt omdat er voor de categorie navigatie (waar de 550 staat) geen review criteria zijn ingesteld. Voor de auto-navigatie categorie wel, en de 450t staat in de auto-navigatie categorie.

Nou zou ik eventueel wel de set met criteria van de auto-navigatie categorie kunnen koppelen aan de bovenliggende navigatie categorie, maar er ligt al een plan om die hele navigatie categorie opnieuw te gaan indelen, zodat er sowieso een betere plek komt voor handheld navigatie, zoals de Oregon serie. Dat lijkt me een mooi moment om ook een goede set criteria op te stellen voor handheld navigatie en ook een reden om nu nog niet die andere set criteria te gaan "misbruiken".

Als jullie tips hebben voor review criteria van handheld navigatie systemen, dan zijn die natuurlijk van harte welkom :)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 07-08-2010 16:50 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr