Toon posts:

Welke 6x6 ventilator maakt niet zo veel herrie?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe 6x6 ventilator op mijn spirecooler zetten. Deze maakt 29,4 DB en dat is niet zo erg veel dacht ik. Maar het toontje is zo irritant. Wie weet waar ik een nieuwe ventilator kan kopen die niet zo veel herrie maakt (moet wel goed koelen natuurlijk)
O ja, enne............. de search ligt er uit

Verwijderd

Ik heb zelf 2 60mm fans van Sunon in me bakkie zitten, eentje op 12v maakt niet zoveel lawaai (34,3 dBA). Ze blazen vrij hard (22.1 cfm) en zijn niet zo duur (23,-). Te koop bij Ned-Cool.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

de Delta 60MP fan maakt niet echt veel geluid, ik vond em wel heel erg stil eigenlijk... Als je nou in de buurt van Hilversum woont kan je em wel ophalen voor 25,- want ik heb em niet meer nodig ;)

en opsturen kan natuurlijk ook

Verwijderd

Topicstarter
sunon ken ik, maken mij te veel herrie. Die delta ken ik nog niet. Heb je spec's over airflow en aantalen db's?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
panaflo?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Panaflo? Kan je iets meer details geven. Bijvoorbeeld waar ie die of dat vandaan kan halen. Aantal dba en airflow. Of web-adresje

tnx alvast

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Papst? Ik heb er zelf geen, maar ze schijnen wel stil te zijn.

http://www.papst.de/pdf_dat_e/s13gb.pdf
pdf-file 60x60mm fans

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op Wednesday 14 March 2001 00:31 schreef Cugel het volgende:
Panaflo? Kan je iets meer details geven. Bijvoorbeeld waar ie die of dat vandaan kan halen. Aantal dba en airflow. Of web-adresje

tnx alvast
http://www.teamawe.com/

Ze leveren snel en goedkoop. Een dag of 4 en dan heb je ze. De verzendkosten zijn even hoog als in Nederland. Iets van 10$

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1