Ik ben aan zoeken voor opties om mijn router/modem combi te vervangen. Het apparaat wat ik nu heb (livebox van orange/online) is erg brak. Wireless werkt vaak niet en als je torrentjes draai kan je em elk uur resetten. Sinds ik geen zin heb om van providers te wisselen zat ik naar opties te kijken om het apparaat te vervangen. Ik heb een paar vragen:
* Is het mogelijk een ADSL modem te kopen onafhankelijk van de provider? Of zijn er bepaalde ISP specifieke dingen waar ik op moet letten als ik er een koop?
* Sinds ik nu een modem/router combi heb, is het misschien beter om alleen een extra router te kopen om er tussen te zetten, of kan ik beter een beter combinatie apparaat kopen? Lost een router tussen de rest van het netwerk en de livebox de meeste problemen op?
* Nog goede suggesties/merken?
Bedankt!
* Is het mogelijk een ADSL modem te kopen onafhankelijk van de provider? Of zijn er bepaalde ISP specifieke dingen waar ik op moet letten als ik er een koop?
* Sinds ik nu een modem/router combi heb, is het misschien beter om alleen een extra router te kopen om er tussen te zetten, of kan ik beter een beter combinatie apparaat kopen? Lost een router tussen de rest van het netwerk en de livebox de meeste problemen op?
* Nog goede suggesties/merken?
Bedankt!