Toon posts:

Samengestelde pc, geschikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Verwijderd

Topicstarter
Via Alternate heb ik zelf een pc samengesteld. Nu is het echter zo dat ik er zelf vrij weinig verstand van heb (al heb ik me er wel wat in verdiept!). Zouden jullie voor mij willen kijken of dit de juiste pc is voor mij?
Ik wil graag een computer waar ik de nieuwste games op kan spelen en die ook nog een poosje meegaat. Ik ben echter geen fanatieke gamer en speel geen schiet,-, race,- en echte actiegames. Ik speel vooral role-playing games en adventuregames. Ook de Sims 3 moet ik er zeker op kunnen spelen. Daarnaast zou het handig zijn als ik hier in de toekomst mee in 3D kan gamen, maar dit is geen vereiste. Mijn budget is namelijk 850-1000 euro. Heb ik dan een echte game-computer nodig, of niet?
Verder wil ik graag snel kunnen internetten. Foto's bewerken en muziek luisteren via mijn pc doe ik vrijwel nooit, dus dat is niet zo belangrijk.
Denken jullie dat ik mijn pc zo geschikt heb samengesteld? Hebben jullie nog tips?
En kunnen jullie zien of deze onderdelen sowieso goed op elkaar aansluiten?

YVOMZN0I Office Microsoft Office Home and Student 2010
JCXUUU Grafische kaart (PCIe) Club 3D CGAX-46524ZI
YQBMM2 Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit
HU1I09 Processor Intel® Core™ i3-550
V5LI31 TFT-Monitor Iiyama ProLite E2210HDSD-B1
TN7O13 Voeding OCZ ModXStream Pro 700W
TQXVN9 Behuizing Asus Vento TA-8H3
CEBL0G DVD-Brander LG H22LS30
TL6M10 Case-fan Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S84-E1
TL6M10 Case-fan Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S84-E1
NTZLZA04 Toetsenbord Logitech Classic Keyboard 200
GUIA10 Moederbord Asus P7H55-M PRO
KVZL70 Speaker Logitech X-140 (Welk aantal Watt raden jullie aan? Het geluid hoeft van mij niet superhard te kunnen, ivm de buren haha. En ik hoef ook geen bass. Daarnaast wil ik niet al te dure speakers).
AEBI15 Harddisks (SATA) Hitachi HDS721010CLA332
ICIF79 Geheugen Kingston HyperX 4 GB DDR3-1600 Kit

Bedankt!

Groetjes, Jessica

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:52
Ruuuuuim geschikt voor alles wat je hebt opgenoemd, ziet er prima uit die samenstelling.
Mag je best wel een game computer noemen ook.

Nog voorbereid op de toekomst ook, je kan altijd de cpu nog eens upgraden naar een i7.
Speakers is ook niks mis mee, komt aardig vol geluid uit die logitech's ondanks het gemis van een actieve subwoofer.

Voorlopig zou je hiermee vooruit kunnen, ook voor de heftigere 3D games.
Ik vraag me alleen af wat dit totaal kost?

btw, Sims 3 en meeste rpg's zijn 3D games, dus je moet er in het heden 3D mee kunnen spelen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Turismo op 05-08-2010 20:47 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor dit soort vragen hebben we een speciaal topic: [BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010.

Daar verder. Deze gaat dicht. :)

Dit topic is gesloten.