Heb laatst in V&A een tweede EVGA GTX260 SSC gescoord voor een leuke prijs. Toen ik deze wou aansluiten zag ik dat ik 2 pci-e 6 aansluitingen te weinig heb.
Nu zijn er sata -> molex en molex -> pci-e converters te koop. Mijn vraag is of dit gaat werken. Op internet heb ik namelijk niet echt veel informatie kunnen vinden behalve dat twee converters achter elkaar de spanning omlaag helpt (is dit zo erg dat het niet meer werkt/instabiel wordt?).
De voeding levert als het goed is wel genoeg vermogen om deze kaarten in sli te kunnen draaien
de hardware:
i7 920 2.66GHz
EX58-Extreme
6GB geheugen
3 harde schijven waarvan 1 raptor
CoolerMaster Real Power M620
\\
haha, ja dat is inderdaad lastig
dacht dat ik alles erbij had gezet sorry, zal ook een post maken in het voeding topic, dan kan deze verwijderd/gelocked worden
Nu zijn er sata -> molex en molex -> pci-e converters te koop. Mijn vraag is of dit gaat werken. Op internet heb ik namelijk niet echt veel informatie kunnen vinden behalve dat twee converters achter elkaar de spanning omlaag helpt (is dit zo erg dat het niet meer werkt/instabiel wordt?).
De voeding levert als het goed is wel genoeg vermogen om deze kaarten in sli te kunnen draaien
de hardware:
i7 920 2.66GHz
EX58-Extreme
6GB geheugen
3 harde schijven waarvan 1 raptor
CoolerMaster Real Power M620
\\
haha, ja dat is inderdaad lastig
dacht dat ik alles erbij had gezet sorry, zal ook een post maken in het voeding topic, dan kan deze verwijderd/gelocked worden
[ Voor 14% gewijzigd door Wlie op 05-08-2010 21:47 ]