Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi,

sorry voor het vorige topic, dit is nieuw voor mij, maar der zit wat in, ik zal proberen duidelijk uit te leggen wat het probleem is.

ik heb sinds vorige week de Samsung Wave en in de handleiding stond dat je Samsung Kies moest downloaden vanaf de Samsung site om hem te conecten met je pc.
Dat heb ik gedaan maar kies herkent mijn telefoon niet.
Na meerdere malen contact te hebben gehad met de Samsung helpdesk heb ik zo''n 5 keer kies eraf gegooid alles uit gezet tot het accountbeheer aan toe maar niks..hij herkent de telefoon niet.
Ik ben naar een service punt geweest met mijn laptop maar ook daar kwam ik niet verder.
gister was ik zover dat de laptop de telefoon herkende en ik gewoon via computer en de muziekmap kon slepen maar ook dat is weg.
Ik heb alles geprobeerd op massaopslag zetten op op Samsung kies..heb ze eigenlijk allemaal wel geprobeerd.
als hij op massa opslag staat krijg ik wel een telefoon te zien in kies maar dan krijg ik weer de melding

reconnect the device on Samsung kies (pc studio) mode. kies doesn't support tis connect mode.

Ik zag straks dat iemand vroeg of ik de pc studio geïnstalleerd had, nee dus want er zit verder geen software bij.

wie kan mij helpen...
Zo kan ik er ook niks mee....
bleu Toot werkt ook niet :'(

Groetjes Peet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
De volgorde van het aansluiten is zeer belangrijk, gaat het in de verkeerde volgorde dan gaat het vaak mis.

1. zorg ervoor dat kies nooit aan staat voordat je je toestel aansluit.
2. stel in je toestel in dat je wave je een keuze menu geeft als je deze aan de pc aansluit of zet het standaard op Kies.
3. Zorg ervoor dat er geen applicaties op de achtergrond van je Wave open staan (de melding zie je dan vanzelf in beeld van je wave als het wel zo is.)
4. Sluit je toestel aan op een usb 2.0 poort van je laptop/pc (op de pc is dit soms dus niet via de voorkant, maar aan de achterkant van je pc).
5. In het toestel zeg je dat je verbinding wilt maken met Kies
6. Kies wordt opgestart en linksbovenin staat dat je toestel verbinding heeft gemaakt.

Win7 64 bit wordt niet altijd even goed gesupport. Win7 32 bit en XP in ieder geval wel.
Succes!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Bedankt voor je tip, maar dat heb ik allemaal al geprobeerd...:((
Samsung heeft ook nog niet gereageerd op mijn mail.
Mijn laptop herkent inmiddels wel de telefoon, dus ik kan slepen maar, maar kies werkt niet...

Nu kan ik weer geen mms verzenden..nu moet er gekeken worden of de telefoon een sofgtware storing heeft of dat de simkaart defect is...ik begin steeds meer te denken dat het de telefoon is...

Word er een beetje gek van inmiddels....
Öwja, ik draai onder vista..

Groetjes Peet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52
Gooi alles (inc. drivers) er eens af en begin helemaal opnieuw. (Computer > rechtermuisknop Beheren > Aparaatbeheer > Rechtermuisknop op apparaat en dan verwijderen oid.). Daarna eerst die Samsung software installeren en dán pas de telefoon aansluiten.

TIP: Probeer ook eens een andere kabel en/of USB-poort. Mogelijk zit daar een defect waardoor de telefoon maar af en toe contact maakt. Ook kan er stof zitten in de aansluiting op je telefoon.

[ Voor 27% gewijzigd door Exception op 14-08-2010 10:45 ]