Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Deze mail heb ik net naar Samsung gemaild, ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Peet :|

Ik heb een probleem waar ik inmiddels wel van kan huilen. ik heb vorige week met verlenging van mijn abbonnement bij Vodafone de Samsung Wave gekregen.
Ik heb toen via jullie site Samsung kies gedownload en dat ging prima.
alleen herkent Kies mijn telefoon niet. ik heb de dag erna naar jullie klantenservice gebeld en kreeg daar te horen dat de fire wall uit moest ( wat ik gedaan had al) en de virusscan ed.
Dat heb ik allemaal nogmaals gedaan toen ik van t werk thuis kwam, maar nog steeds herkende hij mijn toestel niet.
nog maar weer gebeld naar jullie en toen kreeg ik te horen dat de telefoon op andere instellingen moest, en ook dat heb ik gedaan maar weer geen herkenning van mijn telefoon. Dus ik maar weer gebeld en weerrrr kreeg ik te horen dat Kies eraf moest en alles opnieuw geinstaleerd moest worden en de fire wall en virus scan en alles uit moest, dus ik hebd at maar weer gedaan.
Dat werkte nog steeds niet. toen ben ik met mijn telefoon en mijn laptop naar Bombeek op de Hoogstraat in Eindhoven geweest omdat daar een samsung service punt zat. Nou die man wist niet eens hoe de Samsung Wave aan moest en van Kies had hij al helemaal nog nooit gehoord, hij heeft toen na enig aandringen van mij ook naar jullie klantenservice gebeld en de telefoon aan mij gegeven ( handig zo een service punt waar ze geen verstand hebben van Samsung!) ik kreeg een hele ardige vrouw aan de lijn die mij stap voor stap overal doorheen begeleid heeft, de telefoon moest eerst bij connectiviteit -usb op vragen bij verbinden en toen moest ik het menu uit, meteen moest ik het menu weer in en moest ik maasaopslag kiezen en ja hoor, bij Kies kwam een telefoon te staan :) ik had er wel een melding bij zien staan maar het was behoorlijk druk in die zaak en er stonden mensen in de rij,dus ik dacht ik kijk thuis wel.
Eenmaal thuis zag ik de medling staan en begon weer te balen, er stond:
reconnect the device on samsung kies (pc studio) mode. kies doesn't support tis connect mode.

Ik heb toen maar weerrrrr de samsung helpdesk gebeld,en kreeg een meisje genaams Mendes aan de lijn een vrij kortaf onvriendelijk meisje. Ze zei niets te kunnen doen wnat ze wist zeker dat kies wel werkte en dan zou er wel een instelling op de pc verkeerd staan en daar had ze geen verstand van.
Dus ik vraag of ik misschien die vrouw van die middag aan de telefoon kon krijgen omdat zei mij erg goed en vriendelijk geholpen had, waarop het onvriendelijke meisje mijn case nummer vraagt? ik zeg die heb ik niet, maar dat moest omdat mijn gegevens opgevraagd waren. en ze vraagt mijn mobiele nummer en drukt me weg. Weer terug zegt ze dat ik maar een mail moet sturen, dus ik zeg dat krijg ik toch nooit allemaal uitgelegd in een mail, mag ik die mevrouw niet aan de lijn, waarop deze Mendes geirriteerd zegt, NEE dat is iemand uit Berlijn en dat gaat niet, waarop ik zeg Berlijn?? Ja zegt ze snauwerig, daar praten ze ook Nederlands. * zucht* I
k probeer haar nogmaals uit te leggen wat het rpobleem is, maar ze is inmiddels zo geirriteerd dat ze zegt dat ik de virus scan en fire wall niet uit gezet zou hebben, en dat heb ik wel maar zei wist zeker van niet want ze had die ochtend zelf nog kies geinstaleerd en dat werkte prima. dus ik zeg, moet ik dan nu voor de 4de keer in 1 week weer alles eraf gooien en weer alles uit zetten en dan moet het lukken? terwijl ik dat al 4 keer gedaan heb. Ja zegt ze kortaf, dan lukt het goedemiddag.
En daar zat ik dan, heb toch maar weer alles eraf gegooid en opnieuw geinstaleerd, maar het werkt niet !
Ik ben inmiddels denk ik zo'n 20 euro armer door het bellen met jullie klantenservive, ik ben naar een servicepunt gereden waar ze nog nooit van Kies gehoord hebben en niet weten hoe de Samsung Wave werkt en nog steeds werkt het niet.
Ik ben inmiddels behoorlijk boos en geirriteerd. Krijg ik een nieuwe fijne telefoon en kan ik er niks mee omdat mijn laptop hem niet kerkent.
Ondanks het moeilijk is om uit te leggen, mail ik het toch maar wnat veel meer keuzes als ergens serieuse klachten neer leggen (wat ook die verbinding niet goed maakt) heb ik niet meer ! :(

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Heb je ook PC Studio geistalleerd?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik sluit dit topic. Niet omdat we je niet kunnen/willen helpen, maar omdat je een mail copy&paste waarbij heel veel zaken worden genoemd die niet relevant zijn. Je mag een nieuw topic openen, maar beperk je dan aub tot de zaken die er toe doen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een mail copy/pasten is niet de bedoeling. Begin aub eens met het opschrijven van een duidelijke probleemstelling in plaats van deze woordenbrij. Dit topic doe ik op slot. Vermeld aub in een volgende topicstart gewoon kort en bondig wat er niet goed gaat, wat je al hebt gedaan om het op te lossen en waarom je er niet uit komt.

Succes.

Dit topic is gesloten.